• ttinaama

piercade bröstvårtor

Är piercade bröstvårtor något som uppskattas hos er män om dom sitter på oss kvinnor? Jag ska pierca mig imorgon mest för min egen skull men även för att det kanske ger en extra kick för den som öppnar min bh.

• Svar på tråden piercade bröstvårtor
  • Anonym (Kingen)

Det är bara så äckligt...

• Fin

Det är snyggt :)
    Men hmm aldrig prövat leka med piercade.

• Anonym (Snyggt)

Köpte presentkort till hustrun, men hon kom hem med piercad navel... snyggt det med. Men det är så läckert med en bröstvårta mot en snygg sköld!

• dubblett

Nej det uppskattas inte, det ser alltid äckligt ut precis vid mynningen av de små hålen som bildas vid piercingen, och jag som älskar att slicka och suga på bröstvårtor äcklas tyvärr av det då...

• Hen håle

Njae. Helst inte om man säger så. Fast det är väl ändå bättre än i ansiktet...

• ttinaama

Jag uppskattar att ni är ärliga verkligen. Jag själv gillar piercingar. Har full tatuerade armar och piercingar men det här är nått helt nytt och därför uppskattas era svar!

• Anonym (Tuttan)

Off topic men ändå något relaterat, om mina år med och efter piercade bröst: jag hade piercade bröstvårtor när jag var 14-17 ungefär. Snyggt och så, men upplevde det knökigt med t.ex. bikinitoppen då piercingsmycket liksom syntes igenom om man inte tog ut det. Mina favoritsmycken var dessutom ganska stora (en skeletthand och ett skelett) och när jag hade BH fick jag märken av smyckena på brösten. En liten sköld sitter nog bättre, men jag tycker de är döfula. Man kan ju ha en liten barbarell bara med, men jag ville verkligen ha de där pampiga som hände...

Skaffade pojkvän efter att jag hade tagit ut dem och var livrädd för att han inte skulle vilja närma sig p.g.a. av hålen som finns kvar än idag (4 år senare) men han har aldrig brytt sig om det. För mig var de hur tydliga som helst, men som tur är tror jag det är som när man håller på att få en finne i ansiktet: man tror att alla ser det lika tydligt, men det är bara man själv som nojar över det.

Jag själv hade aldrig velat att någon skulle röra mina bröst om jag fortfarande hade haft dom piercade. Lika lite som jag skulle vilja att någon slickade på mina örhängen skulle jag vilja ha någon slickandes på mina bröstpiercings. Same, same imo. Så gillar man att någon leker med ens bröst oralt så kan man väl lämna ena bröstet ifred. Min kompis piercade sig samtidigt, fast bara en tutte, och hon har kvar det än idag.

• Anonym (P Nice)

Det är S J U K T hett med piercade bröstvårtor (andra delar av kroppen också...). Hetast när det är en tjej med lite finare stil i övrigt som är piercad. Men det kan vara sexigt annars också.

• Anonym ((tjej))
    Anonym (P Nice) skrev 2014-04-17 20:53:17 följande:
    Det är S J U K T hett med piercade bröstvårtor (andra delar av kroppen också...). Hetast när det är en tjej med lite finare stil i övrigt som är piercad. Men det kan vara sexigt annars också.
    Mmm instämmer!! Ashett! Älskar när folk har stil på ytan men visar lite andra sidor när man kommer närmare varann.

Jag tycker det är finast med en liten stav eller liten ring igenom. Inga stora blaffiga saker, utan ett litet lagomt smycke...

Jag har en bröstvårtepiercing som jag älskar. Den har överlevt flera graviditeter och amningsperioder då jag tagit ur den men kunnat sätta i den efteråt. Förövrigt har mina små bröst överlevt barnafödande rätt bra dom med så jag känner mig fortfarande snygg utan bh med mina små bröst och små bröstvårtor och den där lilla ringen som pricken över i:et. Jag jag ur den kan nog ingen ana att bröstvårtan är piercad såvida dom inte skulle typ dra, klämma och syna den mycket noga.

• ttinaama
    Anonym ((tjej)) skrev 2014-04-17 21:10:40 följande:
    Mmm instämmer!! Ashett! Älskar när folk har stil på ytan men visar lite andra sidor när man kommer närmare varann.

Jag tycker det är finast med en liten stav eller liten ring igenom. Inga stora blaffiga saker, utan ett litet lagomt smycke...

Jag har en bröstvårtepiercing som jag älskar. Den har överlevt flera graviditeter och amningsperioder då jag tagit ur den men kunnat sätta i den efteråt. Förövrigt har mina små bröst överlevt barnafödande rätt bra dom med så jag känner mig fortfarande snygg utan bh med mina små bröst och små bröstvårtor och den där lilla ringen som pricken över i:et. Jag jag ur den kan nog ingen ana att bröstvårtan är piercad såvida dom inte skulle typ dra, klämma och syna den mycket noga.

Jag är ekonom och går med skjorta, klackar och är lite "finare" till vardags så folk chockas rätt rejält när man visar vad man har under alla långa ärmar. Det är roligt att se????
Svar på tråden piercade bröstvårtor