kontaktade känd person
Jag skäms så det inte är klokt. Jag har gjort något som jag inte har gjort tidigare i mitt 35åriga liv, jag har skrivit till en känd person. Jag fick ett infall och ville berätta att jag gillar hur personen verkar vara. Tänkte att jag själv hade blivit glad över något liknande. Jag letade upp personens privata facebooksida och skrev ett mess där. Inte långt därefter fick jag ett svar och personen skickade även en vänskapsförfrågan. Nu blev jag ännu mer generad, eftersom jag fick en vänskapsförfrågan tillbaka. Tror personen i fråga att jag är ett hängivet fan, typ en generation äldre av belibers?! Nu förstår jag att personen jag kontaktade nog inte bryr sej speciellt mycket om jag inte tackar ja till dennes förfrågan. Men ändå känner jag mej dum som inte tackar ja och samtidigt vill jag inte tacka ja för då ser jag ju precis ut som just där där stalkande fanset.
Ja jag vet, dagens i-landsproblem men ändå sitter jag här och skäms i det tysta. Å varför skriver jag det här här? kanske jag vill höra att jag inte är ensam om att ha gjort något liknande, kanske att jag vill höra att personen nog inte alls tror jag är så som jag tror. Jag vill inte höra att jag är fjantig och pinsam men det får ni säga också.