• Anonym (FRUSTRERAD)

Sambon ger mig inte sex!!!!

Är så jäkla leds på min sambo. Han är alltid så trött och grinig och "orkar" inte ha sex. Fastän jag klär mig sexigt och försöker förföra honom så är det alltid något. Ikväll skulle han ut och dricka öl med en kompis och jag sa att jag skulle förföra honom på kvällen, han tyckte det var jättesnuskigt och var verkligen på. Jag kommer hem klockan 22 OCH HAN LIGGER HEMMA OCH SOVER!!!!! Blir tokig.. Berättade att jag drömt om att jag hade sex i natt och han säger att jag är översexuell och att jag ska onanera.. Sen när han är kåt och vill ligga och jag inte vill ligga då blir det minnsan sura miner..

• Svar på tråden Sambon ger mig inte sex!!!!
  • Anonym (FRUSTRERAD)
    ManiLund skrev 2014-04-19 01:04:53 följande:
    Vilken idiot! Du har mina sympatier...

Ja, jag blir verkligen frustrerad, hur svårt kan det vara att stoppa dicken i kärringen? Happy wife, happy life, visst var det så!? :)
  • walt

Hade du varit min kvinna så hade jag varit lycklig.Jag har problen på andra hållet.

• ManiLund
    Anonym (FRUSTRERAD) skrev 2014-04-19 01:08:13 följande:

Ja, jag blir verkligen frustrerad, hur svårt kan det vara att stoppa dicken i kärringen? Happy wife, happy life, visst var det så!? :)
    Byt upp dig. Eller skaffa nån vid sidan. Han sköter inte sina plikter.
  • Anonym (FRUSTRERAD)
    ManiLund skrev 2014-04-19 01:11:09 följande:
    Byt upp dig. Eller skaffa nån vid sidan. Han sköter inte sina plikter.

Nej, det skulle jag aldrig göra. Vara otrogen alltså, ska hoppa i duschen nu och försöka förföra han en sista gång, annars får det vara. Håll tummarna!
  • Anonym (FRUSTRERAD)
    walt skrev 2014-04-19 01:08:43 följande:
    Hade du varit min kvinna så hade jag varit lycklig.Jag har problen på andra hållet.

Haha, vi.byter. Våra osexuella partners kan få.varandra och bi.varandra! (skämt åsido( Men det är verkligen jobbigt, inte vill jag ligga och onanera när det finns en penis 0,5 meter bort..
  • Anonym (FRUSTRERAD)
    ManiLund skrev 2014-04-19 01:15:18 följande:
    Lycka till! (eller tvinga dig på honom...)

Det har jag försökt några gånger men det funkar inte.. Hahaha. Ibland om han drömmer.något snuskigt.
  • walt
    Anonym (FRUSTRERAD) skrev 2014-04-19 01:16:15 följande:
    Haha, vi.byter. Våra osexuella partners kan få.varandra och bi.varandra! (skämt åsido( Men det är verkligen jobbigt, inte vill jag ligga och onanera när det finns en penis 0,5 meter bort..

Det lät som en bra ide, då hade vi båda varit nöjda.Lycka till, hoppas det går vägen.
  • Anonym (FRUSTRERAD)

Ni kan ju gissa hur det gick.. Kom nyduschad och alldelens naken in i sovrummet och frågade om.han sov, då sa han på en gång -"Det blir inget sånt gumman." vände på sig och fortsatte sova...

Svar på tråden Sambon ger mig inte sex!!!!