• Anonym (Klagande)

Serverar Scan bepruttade köttbullar?

Är det meningen att köttbullarna ska lukta prutt? Köpte dem i måndags, har haft dem i frysen sedan dess. Öppnade förpackningen nyss och det luktade prutt! Har någon i scanfabriken pruttat i förpackningen innan den stängdes? Skickade ett kalgomail nyss till Scan. Vet inte om ni också varit med om något liknande? Har aldrig känt så! Och datumet ska inte ha gått ut heller

• Svar på tråden Serverar Scan bepruttade köttbullar?
  • Anonym (köttbullen)

Alla färdigköpta köttbullar luktar prutt och gör att man blir pruttig i magen. Därför gör jag alltid mina egna.

• fesun

Scanköttbullar luktar prutt. Har bannlyst skiten sen min man gav det till sonen en gång, det var den värsta blöjan jag någonsin bytt.

• Anonym (Juju)

Köper aldrig färdiggjorda köttbullar, de luktar illa.

• Jag är bara jag

De ska lukta så,det beror på gasen de sprutar in i förpackningen tydligen. Köper endast en sorts färdiga och det är inte Scan.

• Anonym (Klagande)
    Jag är bara jag skrev 2014-04-19 16:03:58 följande:
    De ska lukta så,det beror på gasen de sprutar in i förpackningen tydligen. Köper endast en sorts färdiga och det är inte Scan.

Nu fick jag lite dåligt samvete. Jag ska inte sprida dålig info... Men asså de luktar bara konstigt innan de är stekta. Men de är väldigt goda att äta!!!!
  • Grappa
    Anonym (Klagande) skrev 2014-04-19 16:07:40 följande:

Nu fick jag lite dåligt samvete. Jag ska inte sprida dålig info... Men asså de luktar bara konstigt innan de är stekta. Men de är väldigt goda att äta!!!!
    Men det ÄR så. De luktar bajs men är goda!
  • Ollibolli

Färdiga köttbullar luktar fis...

Haha minns en gång när vi var hemma hos brorsan för ett par år sedan, våran förstfödda var fortfarande bebis och hade blöja. Min svägerska tar ut ett paket färdiga köttbullar ur frusen och öppnar förpackningen, varpå min man utbrister till lillen "Usch, vad du luktar bajs! Kom så ska vi byta blöja". Vi har aldrig färdiga köttbullar hemma så han vet inte hur det luktar utan trodde på allvar att bebisen lagt av en riktig brakare :D

Svar på tråden Serverar Scan bepruttade köttbullar?