Tips på billiga barnvagnar!
Det är en djungel att välja barnvagn men någon som hittat en bra och till hyffsat pris? Gärna både ligg o sittvagn max 4000:-
Det är en djungel att välja barnvagn men någon som hittat en bra och till hyffsat pris? Gärna både ligg o sittvagn max 4000:-
Skulle välja en fin begagnad av god kvalité istället för en ny för max 4000 kr. Vad har du för krav på vagnen? Typ av hjul, storlek, etc?
Kolla på Tradera finns de xtrall ny för ca 3200-4000kr.
Skulle välja en fin begagnad av god kvalité istället för en ny för max 4000 kr. Vad har du för krav på vagnen? Typ av hjul, storlek, etc?
Kolla på Tradera finns de xtrall ny för ca 3200-4000kr.
Jag ska sälja min emmaljunga Classic sport år 2012 med city korg och sitt del för 4000 kr ser ut som ny. Knappt använd.
Jag ska sälja min emmaljunga Classic sport år 2012 med city korg och sitt del för 4000 kr ser ut som ny. Knappt använd.
Nytt lr begagnat gör väl var och en som de vill. Däremot om jag var du skulle jag inte köpa en ny billig vagn bara för att den är billig. Och jag skulle se till att det är ett välkänt märke och godkänd. Finns så många nya barnvagnsmärken som är jättebilliga men hur testade och säkra är dom?
Det finns ju en anledning till varför dessa skitvagnar inte tas in i erkända barnbutiker, varken i fysisk butik eller nätbutik. Googla ordentligt och läs på är mitt råd. Eftersom det är en privatperson som säljer dem så kan jag lova det blir krångel med reklamationer om ngt går sönder. Var det inte X-vagnarna som var med i ngt reportage i en mammatidning, där handtaget lossnat på vagnen i en trappa?
Jag har inte men min kompis har och har kört den många gånger den är kanon bra den är stadig och stabil jätte skön att löra rullar lätt. Sen är de ju ligg del sitt del och bilbarnstol med och regnskydd. Kanske var de mygg när med också:).
Jag köpte en ny tako Warrior från Polen. Liggdel, sittdel & bilbarnstol för 3400:-
Så nöjd!
Åh har du bilder? ?
Vart bor du??
Finns en vagn på jollyroom typ trille viper eller något sånt, den har vunnit bäst i test och tror den kostar runt 4000 kanske värt att kolla upp :)
Finns en vagn på jollyroom typ trille viper eller något sånt, den har vunnit bäst i test och tror den kostar runt 4000 kanske värt att kolla upp :)
Jag har inte men min kompis har och har kört den många gånger den är kanon bra den är stadig och stabil jätte skön att löra rullar lätt. Sen är de ju ligg del sitt del och bilbarnstol med och regnskydd. Kanske var de mygg när med också:).
Kika på Tuteks vagnar. De har 3-i-1 vagnar från typ 3500 kr. Vi har en tutek ambero som vi är jättenöjda med :)
Emsam83: bor i Västerås. Ja jag har bilder :) skicka din mail till mig så skickar jag :)