• SilentHill

Spå din förlossning

Bara för skojs skull så kan du spå din förlossning här; www.pregnancyandbaby.com/tools/articles/938287/madame-zaritska-predicts-your-birth-experience

Kul och se hur mycket som stämmer sen.
    Så hur blir din?

Såhär blir min

The day you deliver, outside will be warm. Your baby will arrive in the early evening. After a labor lasting approximately 19 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 6 pounds, 4 ounces, and will be 17 inches long. This child will have light hazel eyes and barely there black hair.

BF 5 September (V.20)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-20 14:39
    Ett annat test; www.justmommies.com/quizzes/labor_prediction_quiz.php
  • Svar på tråden Spå din förlossning
  • Lindsey Egot the only one

Det där är nog ett standardsvar se du. Minkar fick samma svar. Och enligt ul så väntar jag en flicka. Bruna ögon har ingen av mina barn fått tidigare och det är bara min mormor dvs fyra generationer tillbaka som har bruna ögon. Alla andra har blå eller gröna förutom jag som har melerade.

• SilentHill

I det andra testet blev det;

Just about the time you think you can't handle hearing one more "when is that baby going to pop?", your baby will decide to make it's appearance. We predict your baby will be born 3-7 days before your due date. Your baby will most likely be born in the morning. Justmommies predicts that your baby will weigh approximately 7.0 pounds and that your labor will be about 11 hours long.

Svar på tråden Spå din förlossning