• Anonym (Undrar)

Min sambos Penis luktar riktigt bad

Hejsan! Jag har kollat runt på nätet, men känns som jag inte hittade riktigt svaret. Min sambos kuk luktar riktigt illa, någongång har den luktat "normalt". Han har kollat sig, men nada. (Han blev orolig när jag nämnde doften som jag sa lite försiktigt) Det har fortsatt och han tvättar sig m intim tvål, han är inte röd och kliar inte. Hans ollon och bak vill jag inte komma nära med ansiktet... Och hans spermie ska man inte prata om... När vi har haft sex, luktar jag likadant i några dagar trots dusch. Någon som har varit med om detta? Vad kan de va? Vill inte säga t honom rakt upp "din kuk luktar fan"... Tack på förhand!

• Svar på tråden Min sambos Penis luktar riktigt bad
  • Anonym (signe)

Om han äter väldigt "dåligt" och ohälsosamt kan detta påverka lukten på satsen, kan vara verkligen apa!

• Anonym (urp)

Äter han någon medicin?

• Anonym (Undrar)

Han är rätt noga med kost :/

Anonym (signe) skrev 2014-04-20 20:33:37 följande:
    Om han äter väldigt "dåligt" och ohälsosamt kan detta påverka lukten på satsen, kan vara verkligen apa!

• Anonym (Undrar)

Nej ingen medicin

Anonym (urp) skrev 2014-04-20 20:34:17 följande:
    Äter han någon medicin?

• Anonym ()

Har du eller har du haft bakteriell vaginos eller annan obalans? Det är inte helt bevisat att det kan smitta, men i vissa fall så kan sån lukt sätta sig på partnern också och då är det behandling som gäller...

• Anonym (JJ)

Oj, vilken lustig rubrik! Jag trodde först att du menade att den luktade bad(vatten) - alltså rent.

Hur ofta tvättar han sig? Har den alltid luktat så här eller är det något som har kommit nyligen?

• Lorkah

Om män äter (särskilt) sparris så luktar satsen (och urinen) död och kolera. Men det borde ju inte påverka snoppen i sig själv (en snopp kommer ju inte heeeela tiden...?) Det kan vara att det är nån vajsing på hans pH värde i huden där. Eller så är det "hans" naturliga doft och det är just du som inte klarar den (låt nån annan få lukta...typ) Har han kollat sig så har han ju inget medisinskt fel. Ni får köpa smak/lukt intimolja som du får kladda på innan du närmar dig med näsan. Låter ju inget kul det där att bli äcklad av sin partners könsorgan.

• Superbjarne
    The TARDIS skrev 2014-04-21 02:07:47 följande:
    Drar han bak förhuden ordentligt när han tvättar sig?

Och hur ser det ut när du drar tillbaka förhuden på honom? Ser han helt ren ut?
  • Lenalena01

Jag noterade att du skrev att han är noga med sin kost men han kan trots det vara försurad. Han kanske skulle testa att göra en "detox" av kroppen under några veckor och se om det gör någon skillnad. Öka i så fall intaget rejält av frukt och grönsaker framförallt gröna grönsaker, ju mörkare grönt desto bättre.. Han kan göra smoothies av det. Minska intaget av protein och uteslut helt alkohol och nikotin. Drick mer vatten. I början brukar jag få lite frosskänningar, sova sämre, lite acne och annat men det är bra för det är ett tecken på att kroppen rensas. Sedan blir allt bättre från humöret till sömnen.

Svar på tråden Min sambos Penis luktar riktigt bad