Försökt att bli gravid i 4 år !
Hej tjejer.
Vill öppna mitt hjärta lite för att jag känner att jag kommer hamna i psyket snart.
Jag försöker prata med mina vänner men ingen förstår vad jag går igenom.
Jag har försökt bli gravid i snart 4 år. I november fick jag reda på att jag har underproduktion av sköldkörteln och mina värden ligger just nu sedans 2 månader tillbaka på 2,1 och läkaren sa att det är perfekt och jag ska försöka att bli gravid nu utan att gå o ta blodprov fram tills att jag bara har 10 tabletter kvar i burken.
Men jaag mår så sjukttt dåligtttt.. Alla mina vänner blir gravida och får barn.. allllllaaaa runtomkring miggg blir gravida o jag håller på att spricka, jag håller på att dööö assåå. Jag e glad för deras skull det är inte de att jag hatar dom, utan jag är ledsen för min egen skulll.. Min man försöker göra allt för att jag inte ska tänka på det, men det känns som om jag snart kommer att få honom med mina handlingar att lämna mig.
Jag har inte sex så att jag njuterr, utan jag vill bara ha sex så att han kan komma i migg. Han e trött på mig o det ser jag. Han säger till mig att han inte vill ha sex med mig när jag är så härr..
Idag när jag fick reda på att min mans brors flickvän är gravidd höll jag på att bli galeeen.
Jag har inte varit en sådan här människaaa, jag känner på mig och vett att jag när som helst kommer hamna i psykakuten. Jag vill inte må så hääärrr !!!!!!!!!!!!! Mina tårar droppar nedanför min kind medans jag skriver till er !
Känner någon igen sig, eller har ni råd ni som vet vad jag går igenom, har ni något råådd om hur jag kan komma ut ur denna sjuka cirkeln !!!!