• Anonym (Symptom)

Hur ser flytningarna ut om man är gravid!

Hej Hur ser flytningarna ut om man är gravid?

• Svar på tråden Hur ser flytningarna ut om man är gravid!
  • La Lola

Antagligen olika för alla.....om man ens har några.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Symptom)

Jag har mycket flutningar. Som äggvita

• Anonym (Moa)

Jag har vanliga, vita och tunna flytningar. Lite mer frekventa än när jag inte är gravid.

• Nicaloll
    Anonym (Symptom) skrev 2014-04-21 12:29:30 följande:
    Hej Hur ser flytningarna ut om man är gravid?
    För mig ser det ut som flytningarna jag kan ha mellan mensen och ägglossning. Dvs vitt och kletigt. Luktfritt. Har och har alltid haft ganska lite flytningar och använder sällan troskydd därför. Däremot är jag är våtare i slidan än innan graviditeten, talar alltså om "våthet" utan sexuellupphetsning. Är gravid i vecka 22.
  • Anonym (Symptom)

Kan flytningarna vara som vid ägglossning när man är gravid?

• Anonym (Ööh)

Dom är rosa om man väntar en flicka och ljusblå om man väntar pojke.

• Nicaloll
    Anonym (Symptom) skrev 2014-04-21 13:30:21 följande:
    Kan flytningarna vara som vid ägglossning när man är gravid?
    Ja! :) Det är högst individuellt som sagt. Mina kan också vara så där klara och som äggvita men oftast är de tunna, vita liksom "mjölkiga" och ibland lite kletiga. 
  • Anonym (Symptom)

Inget som oroar. Undrar bara. Har bim nu i helgen. Undrade ifall flytningarna förändras om man är gravid

• Gjuten

Jag undersöker inte mina flytningar, jag vet bara att det är en jävla massa som kommer dygnet runt och jag måste ha trosskydd jämt. Är i vecka 12.

• Limalie

Det är individuellt som med allt annat.

Mina varierar väldigt, oftast är de vita/gulaktiga men kan vara vattniga,klara också.

• Nicaloll
    Anonym (Symptom) skrev 2014-04-21 14:33:08 följande:
    Inget som oroar. Undrar bara. Har bim nu i helgen. Undrade ifall flytningarna förändras om man är gravid
    Tänkte du om du redan nu skulle kunna märka om du är gravid på flytningarna kanske? :) Det är klart möjligt att en del märker tydligt att flytningarna avviker från det "normala" men många av oss märker ingen markant skillnad. Lite OT kanske men jag märkte det direkt på brösten som blev så känsliga att min man inte ens fick titta på dem ;). Eftersom du skriver BIM så antar jag att du kanske önskar vara gravid och då får jag önska all lycka till!
Svar på tråden Hur ser flytningarna ut om man är gravid!