Långa ögonfransar - kille
Jag är en 15 årig kille och mina längsta ögonfransar är 1cm långa... Jag har ingen åsikt om de men jag skulle gärna vilja veta vad ni tycker.
Jag är en 15 årig kille och mina längsta ögonfransar är 1cm långa... Jag har ingen åsikt om de men jag skulle gärna vilja veta vad ni tycker.
Fint...
Vackert! Var stolt över dem! :) Oavsett kön så tycker jag att det är väldigt fint med mycket elle långa ögonfransar.
Tycker inget, varför ska man bry sig om ögonfransar?
några hårstrån som skyddar ögat mot smuts.
Jag kan tycka att det är snyggt. Min man har väldigt långa och täta ögonfransar som jag är hemskt avundsjuk på ;). De är dock rätt raka, dvs inte så uppåtböjda så han kan nästan se lite trött ut ibland men jag tycker inte att han ska börja använda ögonfransböjare för det! Var glad över dina fransar, de ramar säkert in dina ögon på ett fint sätt och skyddar dem från smuts! :)
Det är fint med långa ögonfransar, oavsett om de sitter på killar eller tjejer.
Min pappa klippte av sig sina långa fransar när han var i tonåring.. Så det kan väl var en känslig grej.
Är det ovanligt? Ska man tycka något om det? Jag, min son och min sambo (man) har långa och jag har aldrig reflekterat över det tidigare.
Det är fint