• Anonym (Jönköpingsbo)

Anonym sex?

Hej!

Är nyfiken på vad världen har att erbjuda. Är det någon mer än jag som har fått upp intresset för anonym sex? Eller är det bara jag som har fått någon tillfällig dragning åt det okända. Tacksam för svar. Vad har ni för erfarenheter i ämnet?

• Svar på tråden Anonym sex?
  • Anonym (oioioi)

Jag har massor av erfarenheter av det. Funkar bäst på fyllan egentligen men går bra annars också. Sen underlättar det mycket om man inte är kräsen.

• J  a d e d

Vadå anonym sex? Glory holes sprider sig väl över världen, du är inte ensam. Solig

• Anonym (Jönköpingsbo)
    Anonym (oioioi) skrev 2014-04-22 19:57:47 följande:
    Jag har massor av erfarenheter av det. Funkar bäst på fyllan egentligen men går bra annars också. Sen underlättar det mycket om man inte är kräsen.
    På fyllan kan det hända mycket. Men i detta fallet menar jag mer anonymsex när båda parter är nyktra. Har du testat även detta?
  • Anonym (Jönköpingsbo)
    J a d e d skrev 2014-04-22 19:59:11 följande:
    Vadå anonym sex? Glory holes sprider sig väl över världen, du är inte ensam. Solig
    Haha, antar att jag inte är det. Men just idag känns det som om hela världen kollar ut mig med en avvisande blick. Skäms
  • Anonym (oioioi)
    Anonym (Jönköpingsbo) skrev 2014-04-22 20:00:22 följande:
    På fyllan kan det hända mycket. Men i detta fallet menar jag mer anonymsex när båda parter är nyktra. Har du testat även detta?
    Absolut, det var min bästa gren förr och nej, jag tänker inte åka till Jönköping.
  • Anonym (Jönköpingsbo)

Haha! Det är helt lugnt. Kollar bara läget online för att se vad andra varit med om. Skål

• Anonym (oioioi)
    Anonym (Jönköpingsbo) skrev 2014-04-22 20:04:00 följande:
    Haha! Det är helt lugnt. Kollar bara läget online för att se vad andra varit med om. Skål
    Du kollar ingenting, du fiskar.
  • J  a d e d
    Anonym (Jönköpingsbo) skrev 2014-04-22 20:01:34 följande:
    Haha, antar att jag inte är det. Men just idag känns det som om hela världen kollar ut mig med en avvisande blick. Skäms
    Hela världen vet hur du vill ligga?
  • Chester Copperpot

Anonymsex är underskattat. Bara ringa, komma över, och knulla. Det är rätt hett att ha sex med nån som man aldrig har träffat förut...

• Anonym (Nora)

Om jag var man skulle jag absolut vilja, tanken är lockande.

Men som kvinna som är fysiskt underlägsen törs jag inte. Jag är helt enkelt för rädd att råka ut för en psykopat eller bara en våldsam idiot.

Svar på tråden Anonym sex?