killar, vad är sexigt?
Bara nyfiken. Hur ser en riktigt sexig kvinna ut i din värld? Vad bör hon ha för attribut?
Bara nyfiken. Hur ser en riktigt sexig kvinna ut i din värld? Vad bör hon ha för attribut?
Humor & begåvning är jävligt sexigt
För det första ska hon ha en bra utbildning och ett välbetalt jobb. Sen får hon gärna ha D-kupa också.
Stora fasta tuttar.
Humor är viktigt. Annars ska hon vara kurvig med ordentlig rumpa som gungar när hon går och hoppar när hon får smisk över knät. Bröst fasta och inte större än max C.
En glimt i ögonen som talar om att hon har lust är det sexigaste jag vet.
Ung, riktigt slank kropp, fast välformad rumpa, rosa välformade blygläppar, vackert ansikte med normalfylliga-till-fylliga läppar.
Har du tills på var jag kan skaffa en sådan tjej :)
Hon ska se snäll och gullig ut.... Och glada ögon. Och visa mig uppmärksamhet.
För att hon ska vara riktigt sexig ska hon vara kort, slank och tränad till gränsen till magrutor. Ha långt rött hår, ljus hy och glasögon och vara anständigt klädd. Att hon utstrålar självförtroende och att hon vet vad hon vill.
Självförtroende är mycket attraktivt :)
En riktig intensiv het kyss där jag riktigt känner hennes åtrå, förväntan, längtan och ett par djupa ögon som talar om för mig hur mkt hon vill ha mig...
Jag vill att hon ska vara feminin. Flickig. Ha söta kläder. Glimten i ögat.
Moral, självsäker men ändå lite blyg, attraktiv, ta hand om sin kropp och ej vara promiskuös, hon ska med andra ord inte ha särat på benen för 10+ andra män.
Tack för svaren :)
Jag gillar när tjejer går lite utmanade klädsel, kjol, klänningar, urringningar och genomskinliga kläder m.m.
Men sen så ska självklart kvinnan vara självsäker och ha glimten i ögat.
Blek hud tycker jag är grymt sexigt.
hur hon ser ut, dvs rent utseendemässigt? för mig är lite mullighet och kurvor sexigast, dvs det som väl egentligen är genomsnittsvikten. kvinnliga former. men ändå i form, med stark och smidig kropp. en bra hållning är snyggt. bröst också ;)
personlighetsmässigt är det humor, intelligens och nyfikenhet som gäller.
ett fint utseende är trevligt men helt klart underordnat personligheten.
Fina höfter, lagom yppiga bröst (inte för stora, inte för små), klarblåa rådjursögon, långt hår till axlarna, brunett eller blondin, ett vackert leende, självförtroende, dofta gott, fin klädstil. Lite former och inte för spinkig. Hellre en Zornkvinna än ett anorexioffer. Intelligens självklart, minst att hon ska ha klarat gymnasiet med väl godkända betyg och gärna universitetsutbildad som jag. Fina röda läppar.
Hon får absolut inte röka eller snusa.