• NizzY

bada i badkaret med hunden :-)

skulle ni göra det ?
    nu har vi en tjej på 35 kg som är alltid lite oroligt i badet , därför tänkte jag kliva in med leksaker och hela balleten och bjuda till lek
    men sambon min tycker att det e smula äckligt
    jag tänkt einet sitta naken heller , badräkt kan man jo ha och man kan jo duscha efteråt och tvätta vovven innan ...
    vad säger ni ?

• Svar på tråden bada i badkaret med hunden :-)
  • miss bambino

Tänker på vår hund och hur mycket hon fäller och så skitig hon kan vara....Skulle aldrig vilja vara i samma badkar som henne *urk*

• NizzY

inte ens om du tvättar henne innan ? nu är Ella kort pälsad men inte mindre skitigt för det

• Jii

Nja jag skulle nog heller inte vilja bada med en hund.... o busa i ett litet badkar med en hund låter totalt livsfarligt!

Men självklart gör du som du tycker känns bäst.
    Ta det lugnt bara.

Lycka till!

• miss bambino

Ja, tänk förresten på alla klorna??
    Vet när man badar med henne i sjön så är man inte så vacker efteråt med alla rivmärken som hon råkar se till att man får

• Cuthalion

Aldrig bada i ett badkar med hunden, däremot brukar jag passa på att duscha efter att jag duschat hunden och det kan man ju göra i badkaret också.

• Cuthalion

*Alltså jag skulle aldrig göra det, inte att man aldrig bör göra det

• NizzY

hon är jo så rädd just för dusch slangen , för ljudet därifrån men visst klorna är jo vassa och badkaret inte så stor, kanske var det inte den bästa iden trots allt då

• Nadjis

Tycker du ska bada med hunden om du vill!

• Cuthalion

NizzY

Du kan inte ta in henne i badrumemt och låta henne bekanta sig med slangen titt som tätt utan att bada henne? Då märker Du om det verkligen är ljudet eller om det är att tvingas bli nerblött som hon inte gillar.

Har själv en vovve som gärna står i duschen med mig när jag duschar men så fort det kommer på tal att han är main target så piper han iväg illa kvickt eller piper som en tok och beter sig som man ville tortera honom. Han har aldrig blivit illa behandlad så han är inte rädd, bara tjurig när han inte får bestämma själv hur blöt han skall bli

• Cuthalion

Badar man är det ju svårare att få ut alla schamporester som kan irritera jämfört med när man duschar och allt rinner bort hela tiden.

Svar på tråden bada i badkaret med hunden :-)