Har jag springmask eller inte?
Nu är det så att en ung tjej här undrar hur man kan vara helt säker på om man har springmask eller inte? Som den hypokondriker jag är fick jag för mig det i fredags, ingen särskild klåda på kvällen/natten dock (som jag minns från när jag var yngre)... Har letat efter maskar (nä fy vad äckligt det här låter) men tror inte att jag har sett något?! Kanske förväxlat matrester med någon mask, för har ju verkligen letat för att jag är så rädd.... Syns det om det är maskar? Tog medicin för säkerhets skull i söndags men känner fortfarande obehag "där nere", speciellt när jag torkat frenetiskt efter toabesök (för att få bort ägg, haha...), är det mina hemorrojder som plötsligt fått för sig att börja böka efter flera år (svida/klia)?! Jag har tvättat händerna tills de bokstavligt blöder, byter kläder hela tiden och duschar två gånger per dag!!! :( såhär kan jag inte hålla på i 2 veckor... Är verkligen livrädd, vågar inte sova hos min pojkvän trots att jag kanske inte ens har mask... är trött på den här paniken, vill inte leva i ovisshet!
Någon som vill hjälpa en rädd tjej? Ber hemskt mycket om ursäkt ifall styckeindelningen faller bort då jag skiver från min mobil!