• Sillavi

    Göteborgare som väntar Barn i december -14

    Hej,

    Testade att starta en tråd igår fats utan svar, tror jag kanske la den i fel kategori så försöker här ist

    Jag och min man har äntligen blivit gravida efter lång tids försökande. Efter 2 st FET och 2 ET blev vi tillslut gravida. Vi är överlyckliga och kan knappt förstå det. Är väldigt tidigt än, Vecka 5. Vi har ett barn sen innan som är 2 1/2 år. Vi bor utanför GBG och tänkte det kunde vara kul med andra gravida som bor i Göteborg med omnejd och som har BF runt December. Tänkte vi kunde tjöta om vad som helst helt enkelt, stötta varandra och lägga ut lite roliga bilder för dom som vill 

    Kram och välkommen

  • Svar på tråden Göteborgare som väntar Barn i december -14
  • Emmasmor

    Hej!

    Bor i gbg o är 24 år. Har en tjej på 2.5 o som fyller 3 i oktober. Väntar vårt andra barn som beräknas komma runt 20 december.

  • Jenny86an

    Hej! Väntar mitt första barn nu i dec. Verkar som det blir en liten flicka om bm inte såg fel :)) Hur mår ni i värmen? Är det bara jag som längtar efter moln och regn? :))

  • Emmasmor

    Va roligt:) Grattis Jenny!

    Nä jag vill att hösten o vintern ska komma nu... Usch för värmen iår iaf.
    När i december ska ni ha?
    V ska också få en till liten flicka:)

  • Sillavi

    Hej Emmasmor Välkommen hit. Trodde tråden var inaktiva och blev så glad när jag såg era svar. Grattis till graviditeten. Har också en dotter som blir tre nu fast i november. Denna i magen förväntas komma 26 december.
    Hur mår du?

    Jenny86an - kul att du också hittade hit och grattis till liten i magen. Har faktiskt tagit värmen rätt bra. Fast måste vara vid havet och kunna svalka mig då och då.
    hade ni tagit reda på kön?

    Första jobbdagen idag efter 5 veckors ledighet. Har gått rel ok hitills iaf ha ha.

  • Sillavi

    Jenny - frågade om ni kollat kön, sorry läste kanske inte tillräckligt noga. Kul med en liten tjej. Tror också på en till flicka medans maken tror på pojke. Dottern vill ha en bror säger hon ha ha!

  • Emmasmor

    Hej igen,

    det går ett tag mellan varven här. Vi får en lite Alexsandra, så två töser.
    Sommaren har varit besvärlig med foglossning och sjukskrivning. Har ni fb

  • Sillavi

    Hallå

    Fint namn med Alexandra. Jobbigt med foglossning...blir det bättre med sjukskrivning? Vad jobbar du med? Har själv fått väldans foglossning. Får akupunktur nu och sen lånat kryckor som jag kan använda när det blir för tufft.
    Försöker härda ut så länge så möjligt så jag inte missar så mkt inkomst men snart gå det nog inte 100 iaf.

    Har en annan grupp här på FL som är lite mer aktiv, häng gärna där istället http://www.familjeliv.se/forum/thread/73067657-bf-december-2014-goteborg

Svar på tråden Göteborgare som väntar Barn i december -14