• NicKnejm

Vacuumpump för vagina, vad tänka på?

Jag och min tjej har hört att det skall vara extra skönt och känsligt på klitoris och blygden när man pumpar upp vaginan. Är det ngn här på forumet med erfarenhet av pump? Som kan ge tips om hur man använder dem samt eventuella risker. Finns även pumpar för brösten och är nyfiken hu de fungerar också. Tack på förhand

• Svar på tråden Vacuumpump för vagina, vad tänka på?
  • Anonym (par)

Se till att ha god tid på er, att pumpa tar tid!
    Se gärna till att vara rakad då fastnar pumpen bättre.
    Smörj gärna in henne med typ babyolja.
    Första gångerna ni pumpar kommer ni inte märka så stor skillnad men efter ett tag så kommer ni märka att henne fitta svullnar upp av blodet som pumpas dit.

Men som sagt pumpa några pump, när hon tycker det känns ok pumpar ni några pump till.
    I början höll vi på ca 1 1-½ timme per session.

• Anonym (par)

Pumpar du för mycket så gör det ont, låt henne själv pumpa tills hon känner att ett pump till skulle göra ont.
    Vänta då en stund för att sedan testa ett till pump. men som sagt det tar tid!

• Fabian1965

Åter på FL med ett nytt namn. Vivi kanske kommer ihåg mig från en annan tråd.

Använder en bathmate penispump när jag badar.
    Hustrun har testat den som en clitorispump men tyckte inte om detta.
    Blev inte ett dugg kåt. 

Så jag pumpar på i min ensamhet.
    Testade en vanlig penispump för två månader sedan, men då började jag blöda vid ollonsträngen så den får vara.

• Anonym (Vivi)
    Fabian1965 skrev 2021-08-05 15:42:43 följande:

Blev inte ett dugg kåt. 

Testade en vanlig penispump för två månader sedan, men då började jag blöda vid ollonsträngen så den får vara.

Hej igen - kul att du dyker upp här!

Undrade just vart du tog vägen...

Gott att du pysslar om din godbit
  • Anonym (Vivi)
    Fabian1965 skrev 2021-08-05 15:42:43 följande:

Blev inte ett dugg kåt. 

Har just fått hem en spännande fittpump Fröhle Solo Extreme Professional med en sugstav som ska in i fittan och skapa gott sug inne i mig.

Väldigt förväntansfull och ganska pirrigt!

Tror att detta tar fittpumpandet till en ny hög nivå
  • Fabian1965
    Anonym (Vivi) skrev 2021-08-06 10:22:20 följande:

Har just fått hem en spännande fittpump Fröhle Solo Extreme Professional med en sugstav som ska in i fittan och skapa gott sug inne i mig.

Väldigt förväntansfull och ganska pirrigt!

Tror att detta tar fittpumpandet till en ny hög nivå

Spännande.

Den kommer alltså suga på slidväggarna och de erotiska punkter du har där, ex g-punkten ?
  • Anonym (Vivi)
    Fabian1965 skrev 2021-08-06 12:19:13 följande:

Spännande.

Den kommer alltså suga på slidväggarna och de erotiska punkter du har där, ex g-punkten ?

Yes - har inte testat ännu så jag vet inte nu hur djupt in den suger, men med våt fitta och lite glid så bör det kunna bli ett superskönt sug-slurp!

Om du kollar runt bland klipp på fittpumpning så hittar du klipp på just denna modell, bla siswet9

Ser onekligen väldigt gott ut!
  • Fabian1965

Häftiga filmer.

Men du är väl inte så avancerat pumpad?

Har du testat din nya pussypump nu?

När jag skriver använder jag den vanliga kukpumpen. Med lagom tryck så jag inte gör illa mig igen.

Svar på tråden Vacuumpump för vagina, vad tänka på?