• Moments

Var är lättast att ragga upp en Milf?

Funderar lite på var man lättast kan ragga upp en Milf och behöver tips^^

Är intresserad av att ha en äldre kvinna som kk men känner att det inte är så lätt att hitta eller vet jag bara inte vart jag ska leta? 

Jag är ju en trevlig ung kille som är allmänt social och ser helt okej ut så borde nog gå att hitta någon som är intresserad av att träffa en yngre..

• Svar på tråden Var är lättast att ragga upp en Milf?
  • Anonym (Kingen)

Ålandskryssning. Går aldrig fel.

• Anonym (A)

Nu är ju definitionen på en Milf: -att kvinnan har barn -att du vill knulla den kvinnan ..så det behöver inte innebära att hon är äldre. Kan vara en 19åring. Har hon barnbarn blir hon en G-Milf.

• Anonym (Kingen)
    Anonym (A) skrev 2014-04-23 19:41:56 följande:
    Nu är ju definitionen på en Milf: -att kvinnan har barn -att du vill knulla den kvinnan ..så det behöver inte innebära att hon är äldre. Kan vara en 19åring. Har hon barnbarn blir hon en G-Milf.

Ehhh... Milf - Mature I Like to Fuck.

Det har inget med Mother att göra. Gör din porr-läxa ordentligt nu.
  • Anonym (A)
    Anonym (Kingen) skrev 2014-04-23 21:20:51 följande:
    Ehhh... Milf - Mature I Like to Fuck. Det har inget med Mother att göra. Gör din porr-läxa ordentligt nu.

Milf, as we know it, myntades 1999 i filmen American Pie av Justin Isfeld 'Milf guy #1' och John Cho 'Milf guy #2. Dom syftade då på en bild av Stiflers morsa, och a Mom i liked to fuck, duuude! Sen att du har noll koll på det för att du gick på dagis då skiner jag i
  • kanalltidblibättre

Föräldramöte åk 5. Då brukar de flesta ha separerat. Funkar inte det säkra kortet är textilavdelningen på Ikea en garanterat bra plats. (OBS, Erbjud endast milfarna med rödgråtna ögon hjälp med gardinhängning dock! Annars riskerar du hamna i en trekant med en överviktig och dominant man också.) ( Och du är kanske inte där än?)

• Anonym (Wikipedia)
    Anonym (A) skrev 2014-04-23 22:04:53 följande:

Milf, as we know it, myntades 1999 i filmen American Pie av Justin Isfeld 'Milf guy #1' och John Cho 'Milf guy #2. Dom syftade då på en bild av Stiflers morsa, och a Mom i liked to fuck, duuude! Sen att du har noll koll på det för att du gick på dagis då skiner jag i

Det är helt rätt som du skriver, att uttrycket kommer från den filmen. Men den vetskapen har avtagit och numer gäller det en mer generell beskriving, och kan sägas beteckna en sexuellt mogen kvinna, i allmänhet mellan 35-50 år. Dvs också en kvinna utan barn.

Källa: Wikipedia
  • InTheShadow
    kanalltidblibättre skrev 2014-04-24 00:02:31 följande:
    Föräldramöte åk 5. Då brukar de flesta ha separerat. Funkar inte det säkra kortet är textilavdelningen på Ikea en garanterat bra plats. (OBS, Erbjud endast milfarna med rödgråtna ögon hjälp med gardinhängning dock! Annars riskerar du hamna i en trekant med en överviktig och dominant man också.) ( Och du är kanske inte där än?)
    Underbart! Låter som viss erfarenhet? Skrattande
  • Alpha

Men fgs... hjälp killen Glad
    Ålandsbåten och skolan, bra tips men inte failsafe.

Inte för att jag har nåt bra att komma med utöver det men definitionen av MILF kanske kan vänta?

http://www.vågavägrafacebook.se
  • InTheShadow
    Alpha skrev 2014-04-24 18:33:20 följande:
    Men fgs... hjälp killen Glad
    Ålandsbåten och skolan, bra tips men inte failsafe.

Inte för att jag har nåt bra att komma med utöver det men definitionen av MILF kanske kan vänta?
    Hmm, undrar varför han ställde frågan på just Fl? Skrattande

• kanalltidblibättre
    InTheShadow skrev 2014-04-24 18:38:58 följande:
    Hmm, undrar varför han ställde frågan på just Fl? 

Opps, haha!
Svar på tråden Var är lättast att ragga upp en Milf?