• Fam Eklund

Om ni skulle åka utomlands i september vart skulle ni åka då?

Hej!

Jag och min man ska åka utomlands i september för att fira hans 30 årsdag ifred och vi har lite funderingar på vart man kan åka till för att få bra väder och självklart så ska det vara ett varmt land men vi vet inte vart så jag skulle vilja få lite tips av er som har varit utomlands i september och hade det bra och varmt.

Jag skulle bli väldigt glad om ni ville hjälpa mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-12 20:48:19:
    Vi har funderat lite på Turiket vad tror ni om det? Ska åka 15-22 september

• Svar på tråden Om ni skulle åka utomlands i september vart skulle ni åka då?
  • Pingla med en åsikt

turkiet eller grekland om det blir i september!

• missteddy

jag har varit i bulgarien två gånger i sep och det har varit jätte varmt båda gånerna över 35 grader allafall

• mamma959703

vi åker till turkiet 20 augusti 3 september

• missteddy

sedan var jag i tunisen i mitten/slutet av agu ett år och där var det också varmt

• CarinaB

Asien, Hong kong är underbart i September!

• nattinattio

september har du det bra lite varstans
    åk till västindien till öar under orkanbältet (tex abc öarna) ifall ni oroar er för sådant.

• Karpet

Jag hade åkt till Italien, Frankrike eller något afrikanskt land. Kanske Kenya eller Sydafrika.

• bmlova

Kreta skulle jag ha valt. Helst Chania-jättemysigt med fina stränder i närheten.

• AlexandraP

Var i Portugal i september och det var bra väder då. Och inte så mkt turister vilket var himla skönt!

• CoCl

Vi åker till cypern i sluttet av september kanon väder och varmt i vattnet.

• Mjao

Var i norra italaien, trakterna kring milano i mitten av september, var 20-25 grader varmt då, var himla fint, och lagom varmt om man ska åka runt och kolla på grejer.

• Älskarlivet

Vi var på Skiathos (Grekland) i somras och jag är helt förälskad fortfarande

Min kollega ska dit i September, så vädret är nog bra där då.
    Kan rekommendera!

• lillamari

Jag hade åkt till Amalfikusten i Italien. Romantiskt, god mat, lugnt och mkt sevärdheter nära(Pompeiji, Vesuvius mm) om man vill göra sånt.

• nattinattio

Turkiet i sep blir säkert bra - som sommar här, om man gillar Turkiet alltså...

Svar på tråden Om ni skulle åka utomlands i september vart skulle ni åka då?