• Nymamma1234

    Bo ihop bara för barnets skull?

    Jag och mjn sambo har en bebis på fem månader. Vi hade bara varit ihop ca fyra månader innan vi blev gravid och det var väl när jag blev med barn förhållandet började dö. Blev katastrof dåligt efter födseln då pappan blev riktigt elak på olika sätt ( MoT mig ). Har iaf fortsatt bråka på mig i fem månader och jag har slutar älska honom. Har stannat pga att jag har helt enkelt inte råd att bo nån annanstans. Nu har vi gjort slut men vi vill ändå försöka bo ihop så slipper jag och bebis flytta ur hans lägenhet och han vill ju träffa bebis varje dag. Hoppas det fungerar. Nån som varit i samma situation? Han älskar mig ännu men orkar ibte med mig (i förhållande) om jag inte ändrar mig. ( hAn stör sig på hur tafatt jag är och jag fattar ingenting och kAn ingenting).. Tycker han är ett asshole som säger så och bara hackar på mig så därför vill jag inte ens försöka. Som kompisar fungerar vi kanske bättre men fan inte ihop.

  • Svar på tråden Bo ihop bara för barnets skull?
  • Nymamma1234

    Tycker du jag slösar bort mitt liv genom och bo med honom? Ska ju inte alltid göra det, bara tills hm.. Jag kan ha en egen lägenhet när bebis blir lite större..? Om några månader..

  • Flickan och kråkan

    Det är väl just biten att bo ihop och ha ett vardagsliv tillsammans som inte har fungerat för er, så har lite svårt att tro att det skulle fungera bättre för att ni så att säga inte är ett kärlekspar. Med tanke på tidigare trådar så skulle jag säga att det bästa för alla vore att ni bodde på varsitt håll.

Svar på tråden Bo ihop bara för barnets skull?