Nu är det bestämt, Någon mer som ska skaffa nr 3?
Jag och min man har alltid ansett att det räcker med våra två Flickor på snart 8 och 6 jag har verkligen varit nöjd med detta. Min man ville från början inte alls ha barn men när jag fick veta att vi väntade första flickan och jag då talade om detta så blev valet att vi skulle behålla det. Andra flickan var planerad och vi var nöjda.
För ett tag sedan började jag längta efter en till men vågade inte ens ta upp frågan för jag var så rädd för ett nej från hans sida. Dock bestämde jag mig för några veckor sen att jag måste ju iaf fråga annars vet jag ju inte och hade han inte velat så hade jag nog accepterat det ändå.
Nu blev det inte ett nej utan ett JA =D jag är så himla glad. Dock är det inte riktigt bestämt när än men vi e båda överens om att vi inte vill vänta så länge. Vi ville att vissa saker skulle ordna sig först, att jag skulle få anställningen klar, att jag skulle få ordning på mina problem med magen, samt en sak till. Jobbet är så gott som klart, magen mår jättebra då jag lagt om min kost och börjat slappna av med hjälp av yoga varje dag, det sista är också på god väg att lösa sig helt =)
Vem vet snart kanske det är en bäbis påväg!
Är det någon mer som planerar barn nummer 3 som vill följas åt?