Jelqing, någon som har provat och faktiskt fått resultat?
Hej, ja som rubriken säger, fungerar diverse stretch och jelqing metoder verkligen?
Jag har läst på många sidor att det inte finns något som helst sätt att permanent förstora sin kuk vid stånd men jag har även läst att man ska kunna få ut några extra centimeter via dessa metoder.
Så vad är sant?
Finns det någon här som faktiskt har provat det under en längre tid och som har någon form av bevis för att det faktiskt fungerar?
utöver detta så är ju plastikkirurgi det enda alternativet men det är tämligen värdelöst då det inte ökar storleken vid stånd, är riskfyllt som satan och kostar en halv förmögenhet.
Sen finns det ett annat kirurgiskt ingrepp som tillfälligt ökar omkretsen lite, omkretsen mår jag dock inte dåligt av.
Visst skulle jag vilja ha 1-2 cm extra där men om jag har förstått det rätt så är medelomkretsen 10-13 och jag besitter 14.
Utöver dessa så finns piller och stretchning kvar, piller som påstås göra kuken större är bevisat bluff och båg men stretchning har jag inte lyckats hittat något bevis för varken det ena eller det andra.
Det suger verkligen att inte besitta den storlek ~90% av alla kvinnor föredrar och jag mår ordagrant psykiskt dåligt av det.
Jag ser bra ut enligt många, är vältränad och tjejer ler ofta och ger mig blickar eller tar kontakt med mig men tack vare min ej eftertraktade storlek så stöter jag ständigt bort dom trots att jag innerst inne är en väldigt sexuellt intresserad människa men jag vet även att 9 av 10 tjejer föredrar killar med en storlek på 18x14+, eller det är iaf den uppfattning jag har fått efter flera tusen posts och trådar av tjejer på diverse kvinnoberikade forum, samtal i verkligheten med tjejer och ett flertal dokumentärer där kvinnor ställs "storleksfrågan".
Och jag kan verkligen inte vara med en tjej som tidigare har blivit utfylld och påsatt av utrustade killar och därmed fått en smak för det stora, det ger mig mindervärdeskomplex och ett illamående att ens tänka på det.
Och med tanke på hur tjejer hoppar omkring i dagens samhälle så är det mer eller mindre omöjligt att hitta en som inte har fått smak för det stora, såvida man inte satsar på en religiös tjej vilket är uteslutet.
Så jelqing verkar vara det enda alternativet, om det nu fungerar.
Så som sagts ovan, finns det någon här som har provat det under en längre tid och faktiskt fått resultat?
Mvh