Jävla Tre!
Har varit trogen kund i tolv år. Alltid förnyat abonnemanget och aldrig haft problem. Där v bor nu började problemen för 1 - 1,5 år sedan. Plötsligt kunde jag inte prata i telefon längre. Nätet försvann. Samtalen kan te sig på två sätt; Man hinner säga hej, sedan låter det som att båda pratar i en metallburk (typ alien) för att därefter brytas, eller så hörs vartannat ord, därefter bryts samtalet. Ibland kan jag inte ringa alls för nätet försvinner. Att säga vad man ska vid ett vanligt samtal tar normalt 2 - 4 uppringningar. Skitjobbigt då jag har mycket telefontider med läkare.
Jag har varit i kontakt med supporten och fått nytt sim-kort och jag har fått köpa en ny telefon, inget av detta har hjälpt. Nu har jag två månaders uppsägningstid kvar men kan som sagt inte använda telefonen. Nu har jag fått nog. Jag tycker att de kan bjussa mig på två månaders uppsägning då jag faktiskt inte kan använda telefonen alls hemma. Jag betalar flera hundra i månaden för en tjänst som de inte kan leverera och inte kan rätta till, sm har fungerat felfritt tidigare i många år men plötsligt funkar det inte alls. De vill att jag ska gå genom supporten IGEN. Att jag ska ringa från en annan telefon. Inte så att jag har så gott om telefoner med andra abonnemang liggande.
Aldrig mera Tre. Är det fler som har problem med detta? Eller bara vi?