• Freya1

Tips på vad man kan göra när man är ensam?

Ja som rubriken låter så behöver jag tips på vad man kan göra när man är ensam ! På lördag så ska min sambo iväg o alla andra vänner är upptagna, så jag har redan "panik" för att jag ska behöva sitta ensam på lördag. Bor i Göteborg så de finns ju saker att göra men kan bara inte komma på vad! Så ge mig gärna tips :) puss o kram

• Svar på tråden Tips på vad man kan göra när man är ensam?
  • Birgitta02

Varför inte bara slappa? Ett getöga på tv:n, en bra bok i handen och ett glas vin?

• cantarel33

Tragiskt att du inte kan komma på saker själv. Hur fantasilös den nya yngre generationen verkar vara. Mitt bästa tips är att du mediterar och använder tiden till att komma i konrakt med ditt inre jag.

• Freya1

Tack för så seriösa svar:) precis vad jag behövde, för allt de där kan jag ju inte komma på själv !:)

• hallontryffel

Heldag eller bara kväll?

Några snabba förslag:

*Långpromenad m fika på ett bra cafe (ta med bok/tidning om du har svårt att tänka dig att fika ensam)

*bio

*gå på museum/konstgalleri

*sista minutenbiljett på teater -brukar gå att få bra platser när man bara ska ha en biljett

*fixa hemmaspa

*köp hem favoritmat och laga alt. ta med take-away och ät framför en bra film

Hoppas du får en härlig lördag!

Svar på tråden Tips på vad man kan göra när man är ensam?