• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Wow, kolla in H&M, hur mycket loose fit byxor som helst, många i viskos!
  • En struts

Äsch, jag lyckades inte få in bilder. Hm, min dator fungerar inte som den ska.

• Blomstret

Äntligen finns det jättemånga byxor som passar trots att man är lite tjock om magen (utan att va gravid).

• Celes

Ser ut som byxor gamla tanter brukar ha. 
    Tycker för övrigt att hela vårmodet ser ut som något plockat ur min barndoms utklädningslådor Kräks

• idis78

Den typen av byxor var fula i mitten av 90- talet redan. De var moderna då också. De har inte blivit snyggare med åren...

• La Lola
    Blomstret skrev 2014-04-25 23:26:55 följande:
    Äntligen finns det jättemånga byxor som passar trots att man är lite tjock om magen (utan att va gravid).
    Fast veck på byxorna gör att magen ser större ut.....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Gurkan
    La Lola skrev 2014-04-26 11:23:31 följande:
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*

Plus att en del mönster kommer få en bastant bak (som min egen) att se ut som tant Agdas tresitssoffa.
  • Kittten
    La Lola skrev 2014-04-26 11:23:31 följande:
    Nu skrev hon ju dock "äntligen ett par byxor som passar" och inget om hur tjock man ser ut i det, alla kanske inte bryr sig lika mycket om man råkar se större ut i kläder, så länge de sitter bekvämt. 
  • Kittten
    Gurkan skrev 2014-04-26 11:28:31 följande:

Plus att en del mönster kommer få en bastant bak (som min egen) att se ut som tant Agdas tresitssoffa.
    I like big butts and I can not lie! 
Svar på tråden Wow, kolla in H&M, hur mycket loose fit byxor som helst, många i viskos!