• Äldre 26 Apr 00:32
    1901 visningar
    8 svar
    8
    1901

    Syskonförsök - följas åt?

    Nu har vi försökt ett tag med ett syskon till våran dotter på två år. Har ägglossning imorgon lördag. Fler som har snart och hoppas på plus denna månad? :) Hade i veckan en blödning. Nästan som nidblödning. Har en lite förhoppning om att jag kanske alla redan är gravid. Fler där ute ? :)

  • Svar på tråden Syskonförsök - följas åt?
  • Äldre 26 Apr 22:19
    #1

    Vi har inte börjat försökt än med syskon, men planerar att göra det nu :) barn nummer ett föddes april 2013 :)


    Hoppas ni plussar snart!

  • Äldre 14 May 12:48
    #2

    Nu har jag gjort ett gravtest efter länge misstänkt jag är gravid. Beräknad mens imorgon men som det ser ut nu så kommer den inte. Gjorde iaf ett test och stirrade på det i ca 3-4 min och blev så arg när det inte blev nåt så jag slängde det. Nu efter ca 20-30 min så ångrade jag mig och var bara tvungen att kika på det igen. Helt klart positivt eller? Ska göra ett till om mensen inte kommit till lördag söndag. :)

  • Äldre 14 May 12:50
    #3
    ungmamma94 skrev 2014-05-14 12:48:45 följande:
    Nu har jag gjort ett gravtest efter länge misstänkt jag är gravid. Beräknad mens imorgon men som det ser ut nu så kommer den inte. Gjorde iaf ett test och stirrade på det i ca 3-4 min och blev så arg när det inte blev nåt så jag slängde det. Nu efter ca 20-30 min så ångrade jag mig och var bara tvungen att kika på det igen. Helt klart positivt eller? Ska göra ett till om mensen inte kommit till lördag söndag. :)

    Kom vist inte upp nån bild. Får fixas sen när jag har tillgång till dator.
  • Äldre 14 May 12:54
    #4
    ungmamma94 skrev 2014-05-14 12:50:18 följande:

    Kom vist inte upp nån bild. Får fixas sen när jag har tillgång till dator.
    spännande :D ja, lägg upp bilden sen!  Gjorde du testen på morgonen? :)
  • Äldre 17 May 22:47
    #5
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-14 12:54:51 följande:
    spännande :D ja, lägg upp bilden sen!  Gjorde du testen på morgonen? :)

    Samma dag som jag fick plus så gjorde jag ett till test som också visade plus men svagare.. Väntade två dagar och gjorde sedan digitaltest som sexan visade neg. Jätte besviken men ett litet hopp om att jag gjorde fel eller att det var för tidigt med det testet så köpte RFSU gravtest igen och testade. Fortfarande negativt. Två dagar har nu gått sedan min mens skulle kommit. Inga tecken på att den kommer komma heller. Känner mig gravid och svullen om magen. Hur kan det komma sig att det först blev två positiva test och sen negativt? Fel på testen ?
  • Äldre 18 May 09:36
    #6
    ungmamma94 skrev 2014-05-17 22:47:05 följande:
    Samma dag som jag fick plus så gjorde jag ett till test som också visade plus men svagare.. Väntade två dagar och gjorde sedan digitaltest som sexan visade neg. Jätte besviken men ett litet hopp om att jag gjorde fel eller att det var för tidigt med det testet så köpte RFSU gravtest igen och testade. Fortfarande negativt. Två dagar har nu gått sedan min mens skulle kommit. Inga tecken på att den kommer komma heller. Känner mig gravid och svullen om magen. Hur kan det komma sig att det först blev två positiva test och sen negativt? Fel på testen ?



    Hm konstigt, har ingen aning då jag inte varit med om det själv. Sen borde ju mensen komma om du inte var gravid, vänta några dagar till och ta ett till test för och se. Håller tummarna :)
  • Äldre 24 May 00:25
    #7
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 09:36:03 följande:
    Hm konstigt, har ingen aning då jag inte varit med om det själv. Sen borde ju mensen komma om du inte var gravid, vänta några dagar till och ta ett till test för och se. Håller tummarna :)

    Tyvärr var jag inte gravid. Vi gör ett nytt försök och håller tummarna :) Kommer aldrig mer köpa RFSU gravtest iaf :)
  • Äldre 25 May 21:02
    #8
    ungmamma94 skrev 2014-05-24 00:25:20 följande:

    Tyvärr var jag inte gravid. Vi gör ett nytt försök och håller tummarna :) Kommer aldrig mer köpa RFSU gravtest iaf :)
    aah, tråkigt :/ vi har precis haft ÄL här i dagarna, så är väl bara att vänta nu .. haha!
Svar på tråden Syskonförsök - följas åt?