• Anonym (färgglatt)

Fler som gillar färgad hy?

Är det fler än jag som verkligen tycker att kvinnor med mörkare hy är så vackra, just tack vare de mörkare nyanserna?

Det finns så klart många läckra brunetter, blondiner och rödtoppar - men jag blir alltid lite extra kåt om jag ser en latina, arabiska, mulatt, negress, indiska eller asiatiska (eller nån annan med mörkare hudfärg).
    Bland de vackraste kvinnor som finns är ju de som är riktigt, riktigt mörka, nästan kolsvarta.

Min högsta dröm är att få vara tillsammans med en asiatiska eller en svart kvinna. Jag hade möjligheten med en tjej från Korea för många år sedan men var kär i en annan tjej då så det blev inget. Och på mitt jobb finns en riktigt mörk kvinna från Afrika - jag försöker flirta med henne så gott jag kan men hittills inget napp, tyvärr...

Som sagt, andra som blir lite extra kåta av exotiska kvinnor - eller män för den delen?

• Svar på tråden Fler som gillar färgad hy?
  • Anonym (n)

Nej du är ensam om det i hela världen.

• Anonym (Kvinna)

Håller fullständigt med dig. Dock är jag kvinna Flört

• Anonym (Bon)

Inte det minsta. Jag vill ha en kritvit ginger ^^

• Anonym (man 45)

Vit eller svart partner spelar ingen roll för mig. Det finns fina kvinnor som är både ljusa och mörka.

• Anders 386

Måste erkänna att jag kan snegla lite extra efter en mörk snygg kvinna. Men det har nog lite att göra med att hon sticker ut lite i mängden. Och för att det är olikt nuvarande partner. Lite extra lockande på nåt sätt utan att jag egentligen vet varför.

• Anonym (färgglatt)
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-04-30 12:52:41 följande:
    Håller fullständigt med dig. Dock är jag kvinna Flört
    Hehe, härligt! :)
    Har du varit med någon färgad man?
  • Anonym (färgglatt)
    Anders 386 skrev 2014-04-30 13:35:39 följande:
    Måste erkänna att jag kan snegla lite extra efter en mörk snygg kvinna. Men det har nog lite att göra med att hon sticker ut lite i mängden. Och för att det är olikt nuvarande partner. Lite extra lockande på nåt sätt utan att jag egentligen vet varför.
    Mmm, jag kan hålla med, lite exotiskt förnöjer. Jag gillar som sagt verkligen "vita" kvinnor också - och då kanske allra mest en rödhårig och grönögd goding. Shit, så hett!!!
  • Anonym (pjotor)

Hade du tyckt tvärtom att vita kvinnor är vackrare så hade du varit rasism, men nu är du rasist på ett bra sätt tack och lov.

• Anonym (färgglatt)
    Anonym (pjotor) skrev 2014-05-01 22:37:36 följande:
    Hade du tyckt tvärtom att vita kvinnor är vackrare så hade du varit rasism, men nu är du rasist på ett bra sätt tack och lov.
    Hehe, nu tycker jag ju att kvinnor i alla kulörer är vackra, men jag förstår vad du menar ;)
  • villbusa
    Anonym (färgglatt) skrev 2014-05-01 22:48:44 följande:
    Hehe, nu tycker jag ju att kvinnor i alla kulörer är vackra, men jag förstår vad du menar ;)

ja......ombyte förnöjer.....Skrattande
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (färgglatt) skrev 2014-05-01 22:29:02 följande:
    Hehe, härligt! :)
    Har du varit med någon färgad man?
    Ja det har jag, flera stycken Tungan ute
  • HäckHäxan

Jag har en grej för svarta män ( och kvinnor också ) tycker oftast de är jättevackra överlag. 

Kan ju bero på att jag är en sån där typ kritvit varelse, som aldrig blir brun om man jämför med vilken annan vanlig person som helst ( självklart syns det skillnad på mig från våren till hösten, men det är nog bara jag som ser den, typ märken efter tofflorna där det är vitare ) Brukar skoja och säga att jag kan blända mina ben med solen, men det är faktiskt nästan sant Rödbrunt hår och nog rätt typisk en rödhårigs hud, fräknar och man ser blodådrorna rätt tydligt genom huden, nästan så den är genomskinlig Tyst tyckte det var jätte läbbigt när jag kom på det som ung. Nu orkar jag inte bry mig. Ser iaf brun ut i ansiktet och det kan jag tacka alla fräknar för hahaha Skrattande Men jag har börjat få mer färg de sista åren men som sagt inget som märkt när man jämför med andra då.

Canis meus id comedit
  • ÄngDal
    HäckHäxan skrev 2014-05-08 00:07:51 följande:
    Jag har en grej för svarta män ( och kvinnor också ) tycker oftast de är jättevackra överlag. 

Kan ju bero på att jag är en sån där typ kritvit varelse, som aldrig blir brun om man jämför med vilken annan vanlig person som helst ( självklart syns det skillnad på mig från våren till hösten, men det är nog bara jag som ser den, typ märken efter tofflorna där det är vitare ) Brukar skoja och säga att jag kan blända mina ben med solen, men det är faktiskt nästan sant smile2.gif Rödbrunt hår och nog rätt typisk en rödhårigs hud, fräknar och man ser blodådrorna rätt tydligt genom huden, nästan så den är genomskinlig Tyst tyckte det var jätte läbbigt när jag kom på det som ung. Nu orkar jag inte bry mig. Ser iaf brun ut i ansiktet och det kan jag tacka alla fräknar för hahaha Skrattande Men jag har börjat få mer färg de sista åren men som sagt inget som märkt när man jämför med andra då.
    Låter ju väldigt spännande att tänka sig dig som kritvit tillsammans med en riktigt svart man. Snyggt!

Jag gillar själv också tanken på negresser eller asiatiskor eller latinas eller arabiskor, vackert med mörk hud. Och bland vita gillar jag verkligen rödhåriga kvinnor. Men förstås också blondiner! Och brunetter... Flört
  • Anonym (Hanna)

Var i USA för ett tag sedan, o shit vilka snygga afroamerikanska män det finns!

• Anonym (X)

Jag håller inte med dig. Jag kan tycka att ytterst få asiatiskor är fina - dock åldras de snabbt, så vid 35-40 års åldern ser de ut att vara i 50-60 års åldern. Svarta tycker jag inte alls är fina (däremot gillar jag vit och solfärgad vit hy). Jag står inte ut med de tjocka och ofta nariga läpparna som mörka har. Sedan har de så sträva och hårda handflator. Och så tycker jag att affrohår påminner om könshår, samt att svarta ofta har en lite obehaglig lukt. Så, ja, jag håller inte med dig. Jag gillar vita. Hårfärg kvittar dock. Blå ögon gillar jag bäst (dessutom så ser blå ögon bäst i mörker - det är bra).

• HäckHäxan
    ÄngDal skrev 2014-05-14 00:27:23 följande:
    Låter ju väldigt spännande att tänka sig dig som kritvit tillsammans med en riktigt svart man. Snyggt!

Jag gillar själv också tanken på negresser eller asiatiskor eller latinas eller arabiskor, vackert med mörk hud. Och bland vita gillar jag verkligen rödhåriga kvinnor. Men förstås också blondiner! Och brunetter... Flört
    Man kan helt kallt säga att du gillar kvinnor

Har övervägt en fotosession med just en svart man, jag älskar kontraster och det skulle det verkligen bli. Synd bara att jag högst troligen är för blyg för att bara göra en sån men vem som helst bara sådär.
  • Anonym (killar?)

Finns det intresse för svenska killar bland tjejerna 

Svar på tråden Fler som gillar färgad hy?