• Jesca

Jollyroom.se

Är i gång och sonderar marknaden när det gäller barnvagnar. Har varit inne på Jollyroom.se och hittat en vagn som verkligen föll mig i smaken på alla plan. Har ni beställt vagn därifrån? Erfarenheter? Bra/dåliga? Skulle bli så tacksam om nån hade nån feedback. Trevlig söndag!

• Svar på tråden Jollyroom.se
  • Sansai

Har beställt därifrån många gånger. Funkar bra. De är lite sega på att svara ibland och någon gång har vi inte fått svar på vår order på månader och därför hunnit köpa någon annanstans, men för det mesta har det funkat bra. 

• Stjärnebo

Håller med ovanstående. 

Jag har beställt bland annat barnvagn där ifrån och det har fungerat okej. Men dom känns ibland lite underbemannade och kan va lite tröga och ibland packa grejer fel. Men när det funkar så har det varit bra grejer!

Vagnen vi köpte va också bra!

• wasabiie

Köpte Min vagn därifrån och insåg strax efter att vagnen hade levererats till utlämningsstället att min legitimation hade gått ut. Ringde då jollyroom i panik och frågade var jag skulle ta mig till. Dom var jätte gulliga och trevliga och ändrade bara namnet på paketet till min sambos namn. 

Så dom hade bra leveranstid, bra pris och var otroligt hjälpsamma och trevliga :) 

• Jesca

Tack snälla för svaren. Det låter ju helt ok att beställa ???? utifrån era erfarenheter. Hur är det med garantier etc?

• Hippoo

I köpte ett stort vagnpaket med säng skötbord barnstol i. Var tveksam just för de va över nätet och löjlig billigt. Beställde. Fick hem grejerna snabbt och lät dom stå i ett hörn. När jag skulle sätta ihop vagnen så var en del felmonterad från fabrik. Mailade dom tre timmar senare fick jag mail att jag skulle fota felet de gjordes o ett nytt mail kom att den skulle kasseras o att ny kommer på posten vilket de gjorde.

jag e supernöjd dessutom säljer dom märkesvagnar så saknas nått litet kan man gå in var som helst och få hjälp.

deras lager ligger i Göteborg....

• Jesca

Har läst och kollat mer och utifrån era vitsord ska vi prova. Finns bra garanti, vanlig returrätt etc. Tack igen!!!

• Hippoo
    Jesca skrev 2014-04-27 10:53:59 följande:
    Har läst och kollat mer och utifrån era vitsord ska vi prova. Finns bra garanti, vanlig returrätt etc. Tack igen!!!
    tycker jag du ska göra, jag har bara hört gott om dom iallafall, men ändå bra att du tvekar och kollar upp, sedan kan du alltid tänka att det faktiskt är kända barnvagnar o liknande så då känns det lite mer seriöst bara där, dom har precis expanderat sitt lager så populära är dom.
  • Jesca

Jag beställde både vagn och bilstol ( babyskydd) och fick hem det redan i förrgår. SUPERNÖJD!!!!!! ????

• Jempan85

Jag kommer aldrig mer handla på jollyroom. Skulle returnera kläder som inte passade vilket visade sig vara hopplöst. Tog två veckor innan de skickade en retursedel och när det väl var gjort blev det krångel med fakturan via klarna. Jollyroom sa att jag skulle betala fakturan minus summan för de returnerade varorna. Klarna var visst inte med på det utan skickade vidare till inkasso. Slutade med att jag nu betalat 500 kr i påminnelseavgift och ännu, tre veckor senare, inte fått tillbaka några pengar för kläder jag inte behållit! Usch!!

Svar på tråden Jollyroom.se