• Gravid 2008

problem med barnets pappa. är jag för egoistisk?

jag och barnets pappa kommer inte alltid överens och han har en ny tjej som bestämmer över han och han kan inte träffa sin dotter på bestämda dagar och tider. utan han ringer när det passar han och dyker upp när de passar han.

jag försöker lägga band på mig och inte bli arg när man kör sitt egna rejs och inte hör av sig i god tid och planerar och lägger upp en dag för att träffa sin dotter.

nu vet han att jag rider en gång i veckan och då är dottern hos sin mormor och morfar och då dyker han upp där och träffar henne och jag får reda på de i efterhand. har inget emot att de träffas, men tycker att han kunde hört av sig och sagt att jag tänkte köra upp där eller nu tänkte jag träffa min dotter. men de gör han inte. och då tycker jag att min mormor och morfar skulle ha sagt till han eller sagt att du kan inte bara dyka upp. men de släpper bara in han för dotterns skull och att de ska få träffas. menar på att han måste ställa in sig i ledet. vet han inte kan de. men då ska man få lite konsekvenser ell?

tycker ni att jag är för egoistisk? hänt nu två gånger att jag tänkte att dottern skulle följa med mig till hästen nästa gång. men då fick jag en jävla utskällning att jag var en oansvarig mamma. jag ser ju till att inget händer och tror att min 5åring hade klarat att suttit och väntat på mig.

• Svar på tråden problem med barnets pappa. är jag för egoistisk?
  • Lena

Jag tycker du låter egoistisk som vill hon ska ha tråkigt istället för att kanske träffa sin pappa.

• Gravid 2008
    Lena skrev 2014-04-27 20:21:45 följande:
    Jag tycker du låter egoistisk som vill hon ska ha tråkigt istället för att kanske träffa sin pappa.
    oki. men tycker du han ska få köra sitt rejs hela tiden utan konsekvenser.
  • Lena

Nej jag tycker inte att han ska få göra som han vill men har ni inget annat inbokat när han dyker upp är det väl bra de träffas.

Svar på tråden problem med barnets pappa. är jag för egoistisk?