• Anonym (gitz)

sex när någon tittar på

Jag och min fru har bestämt oss för att vi skulle vilja ha sex när någon ser på och kanske han får vara med...
    Är det någon som har erfarenhet av det och isåfall hur är känslan av att ha någon annan som ser på när ni njuter? Lät ni dom vara med efter ett tag eller fick dom bara titta på när ni hade sex?

• Svar på tråden sex när någon tittar på
  • Anonym (Hmm...)

Spännande beslut! Har tyvärr ingen erfarenhet av detta, men hoppas på att få se en uppdatering här om hur det gick och vad ni tyckte!

Själv står jag "på andra sidan". Har i många år fantiserat om att få kika i smyg på ett par samtidigt som jag smeker mig själv. Jag är dock inte intresserad av att vara med själv i det läget. Har kikat lite på BC men har inte gjort slag i saken ännu.

Kanske finns det någon som har varit med som åskådare och kan delge hur det hela upplevdes? Om det var så bra som du hade förväntat?

• Anonym (nakenbad)

nakenbad är bästa plats att ha sex medan 10 tals runkade killar som dyker upp från buskarna.
    om ni är i Hallan eller Skåne så Hagön eller mellby
    lycka till

• Vildhussen77
    Anonym (gitz) skrev 2014-04-28 12:09:15 följande:
    Jag och min fru har bestämt oss för att vi skulle vilja ha sex när någon ser på och kanske han får vara med... Är det någon som har erfarenhet av det och isåfall hur är känslan av att ha någon annan som ser på när ni njuter? Lät ni dom vara med efter ett tag eller fick dom bara titta på när ni hade sex?

Vart finns ni? ;)
  • Anonym (Tittapå)
    Jag och min fru har bestämt oss för att vi skulle vilja ha sex när någon ser på och kanske han får vara med... Är det någon som har erfarenhet av det och isåfall hur är känslan av att ha någon annan som ser på när ni njuter? Lät ni dom vara med efter ett tag eller fick dom bara titta på när ni hade sex?

Vill också titta på men hur hittar vi par som vill bli sedda?:)
  • Anonym (Stämningen)

Jag har varit med om det några gånger, både tittat på blivit tittad på och lite mer än så. Jag är ingen Swinger eller något men stämningen har vid vissa tillfällen gjort att det blivit så. Det är just det med stämningen som skapar situationen och det är skithäftigt, kanske lite planerat men sen har det bara hänt liksom. Good luck, planera inte för mycket.

• nyasaker

Hej på er! Vi har likadana tankar, funderingar när det gäller "att bli kreativ i sängen :) " men vi har aldrig litat på sidor som bc eller liknande . Vi är också väldig nyfikna... Ni kan inboxa om ni vill byta tankarna .

• viken31

Exet och jag hade träffar med en kille där det i början handlade om att vi låg med varandra och han satt och tittade på i ett hörn. Det var erotiskt som fan att någon tittade och vi tyckte båda att det var extra tändande när man hör att han börjar runka till synen av oss för att han blivit så tänd. Han fick inte vara med första 3 gångerna men min dåvarande valde att runka av honom den tredje gången och efter det så var steget till att han fick ligga med henne inte långt bort. 

• Anonym (Tittapå)
    viken31 skrev 2014-04-29 06:36:30 följande:
    Exet och jag hade träffar med en kille där det i början handlade om att vi låg med varandra och han satt och tittade på i ett hörn. Det var erotiskt som fan att någon tittade och vi tyckte båda att det var extra tändande när man hör att han börjar runka till synen av oss för att han blivit så tänd. Han fick inte vara med första 3 gångerna men min dåvarande valde att runka av honom den tredje gången och efter det så var steget till att han fick ligga med henne inte långt bort. 

Skrämmande:)
  • Anonym (gitz)

Vi funderar på att åka utomlands till hösten men vet inte riktigt var vi ska åka. Har funderat på antingen Grekland eller Kroatien. Någon som har nåt tips på bra stränder där man kan bada naken och ha sex?

• Oschlaka
    Anonym (gitz) skrev 2014-04-29 09:47:34 följande:
    Vi funderar på att åka utomlands till hösten men vet inte riktigt var vi ska åka. Har funderat på antingen Grekland eller Kroatien. Någon som har nåt tips på bra stränder där man kan bada naken och ha sex?

Smutsa inte ner Grekland och Kroatien med sånt! Håll dig till melbystrand det du!
  • Anonym (Undrande)

Viken31, du skriver "exet". Var detta hon bjöd in åskådaren till en trekant orsaken till att ni skildes? Eller var ni redan då på väg att glida isär?

• Anonym (Hmm...)
    Anonym (Stämningen) skrev 2014-04-28 21:12:00 följande:
    Jag har varit med om det några gånger, både tittat på blivit tittad på och lite mer än så. Jag är ingen Swinger eller något men stämningen har vid vissa tillfällen gjort att det blivit så. Det är just det med stämningen som skapar situationen och det är skithäftigt, kanske lite planerat men sen har det bara hänt liksom. Good luck, planera inte för mycket.

Det här tror jag är ett riktigt bra råd ts, att inte planera för mycket. Även om ni som par så klart måste veta vart era gränser går.
  • viken31
    Anonym (Undrande) skrev 2014-04-30 08:13:01 följande:
    Viken31, du skriver "exet". Var detta hon bjöd in åskådaren till en trekant orsaken till att ni skildes? Eller var ni redan då på väg att glida isär?
    Vi bjöd in tillsammans faktiskt, vi sökte både tjejer och killar men det är ungefär 10 000 gånger lättare att hitta en kille än en tjej när det gäller sex. Men vi skildes inte åt direkt efter heller utan hade andra träffar med folk sexuellt ett tag. Men däremot hade antagligen vårt förhållande gått åt skogen innan vi började söka eftersom vi inte såg någon spänning med varandra längre. Sen gjorde vi inte klart reglerna för hur vi skulle träffa andra och det resulterade i att en känsla av otrohet dök upp och då var spiken nerslagen helt och hållet i kistan. :)
  • Anonym (en ny till)

Det har krupit fram att min tjej tänder otroligt på att låta någon titta på när vi har sex (iaf i fantasin) och en del i det är att det ska vara någon av mina vänner! Scary men samtidigt lite lockande! :)Det har även varit lite prat om att hon vill testa att var med en tjej medan jag kollar på. Vi har haft en del fester där hon hånglat med andra tjejer och jag tagit på henne samtidigt men än så länge har det varit kläderna på, det kommer förhoppningsvis att bli en lång het sommar så jag får väl inkomma med rapport om det händer nåt!

Vi har snackat safeword, gränser etc och läst en del här så vi har lite koll men det är ett stort steg!

• sch32

Nej nej nej, eller se bara till att ingen av er har en hemorrojd som petar ut och och säger hej medans ni gör det. Coolt annars! Borde finnas barnsäkrat tangentbord.

• Anonym (Kille)
    viken31 skrev 2014-04-29 06:36:30 följande:
    Det är en av mina fantasier att sitta och titta på och runka när ett par knullar, sedan frågar mannen efter tag om hans fru får runka av mig, det slutar efter ett tag att hon runkar av oss både.
  • nyasaker
    Anonym (en ny till) skrev 2014-05-03 01:06:06 följande:

Det har krupit fram att min tjej tänder otroligt på att låta någon titta på när vi har sex (iaf i fantasin) och en del i det är att det ska vara någon av mina vänner! Scary men samtidigt lite lockande! :)Det har även varit lite prat om att hon vill testa att var med en tjej medan jag kollar på. Vi har haft en del fester där hon hånglat med andra tjejer och jag tagit på henne samtidigt men än så länge har det varit kläderna på, det kommer förhoppningsvis att bli en lång het sommar så jag får väl inkomma med rapport om det händer nåt!

Vi har snackat safeword, gränser etc och läst en del här så vi har lite koll men det är ett stort steg!

Har likadana funderingar. Nån som vill berätta för sina erfarenheter eller tips kan inboxa mig :) 
  • Eva006

Vi har provat flera varianter av att se på och att bli sedda.

Jag vill dela upp det i två helt olika saker

En sak är att ha sex på någon strand eller liknande (där sådant är förväntat och inte väcker anstöt så klart)

Något helt annat är att göra det hemma.

När man besöker någon plats där man ser andras nakna kroppar i solen och diskret kan uppfatta hur de sitter och kåtar upp varandra medans man får inbjudande blickar är så upphetsande. När det sedan gör en omotiverad sväng förbi när de med svällande kön beger sig upp i sanddynerna vet man att man är inbjuden att se på. Det är hela förspelet som är så upphetsande att man hela tiden är på gränsen att komma. Å så skönt att det snart är sommar igen.

Men under vintern får man nöja sig med att bjuda hem något annat par. Är man bara rak från början med exakt vad man vill och vad man inte vill brukar det inte vara något problem. Ett sätt att koma igång på är att man ber det andra paret fotografera. Vi lånar dem varsin kamera och ber dem att fotografera från alla vinklar vi inte själva kan avbilda oss från. Lagom tills vi är klara med första svängen brukar de vara så kåta att vi kan ladda om medans vi avnjuter deras älgskog. Sen turas man om tills ingen orkar mer.

Viktigast är att redan innan vara riktigt klar med om man vill ha någon fysisk kontakt och i så fall vilken annars är det svårt att veta vad som är bra eller inte i ”stridens hetta”

• Provat1

Här är ett häftigt ställe att vara på, iof swingers hotel men man behöver inte byta partners utan man kan ha sex helt öppet inför andra. www.rama-kien.com

Svar på tråden sex när någon tittar på