• Anonym (ovan)

Tjejen vill dominera mig

Min tjej har till slut berättat att hon tänder på dominans. Skrattande Att hon är det alltså. Förvånad
    Jag är också intresserad av det men jag vill också vara den dominanta då. Jag har nu sagt att jag är villig att prova att offra mig då jag tänder på att hon tänder. Tungan ute
    Men nu vill jag inte att det ska bli tafatt. Någon med erfarenheter som kan komma med bra tips?

• Svar på tråden Tjejen vill dominera mig
  • KM36
    Anonym (ovan) skrev 2014-04-28 13:12:53 följande:
    Min tjej har till slut berättat att hon tänder på dominans. Skrattande Att hon är det alltså. Förvånad
    Jag är också intresserad av det men jag vill också vara den dominanta då. Jag har nu sagt att jag är villig att prova att offra mig då jag tänder på att hon tänder. Tungan ute
    Men nu vill jag inte att det ska bli tafatt. Någon med erfarenheter som kan komma med bra tips?

Skatta dej lycklig och lyd henne..
  • Anonym (coolt)

berätta gärna hur det blev!

• Anonym (mittliv)

Beror väl på lite vilken nivå av dominans hon/ni vill ha. Själv är jag väldigt dominant mot min flickvän i sängen då hon tänder på att bli tagen hårt och fasthållen med mera. Nu tänder hon även själv på att dominera och oftast genom att antingen binda fast mina händer bakom min rygg för att "förhindra" mig från att ta på henne, eller att strypa mig medan hon rider ursinnigt. Hon njuter väldigt av det så för mig är det en självklarhet att "låta" henne ta det hon vill ha, trots allt är jag ju själv väldigt hårdhänt med henne så rätt är väl rätt.

För att hjälpa dig, fråga henne hur hon vill ta dig och låt henne helt själv få göra det hon vill.. Lås fast dig själv när hon inte märker och låt henne utnyttja situationen. Vill du undvika tafattheten så bind för dina ögon, det kan underlätta eftersom hon då inte behöver bry sig om hur hon "ser ut" under tiden (och du får förväntansfullt och lydigt vänta och känna som ska hända).

• Anonym (ovan)
    Anonym (mittliv) skrev 2014-05-02 14:37:38 följande:
    Beror väl på lite vilken nivå av dominans hon/ni vill ha. Själv är jag väldigt dominant mot min flickvän i sängen då hon tänder på att bli tagen hårt och fasthållen med mera. Nu tänder hon även själv på att dominera och oftast genom att antingen binda fast mina händer bakom min rygg för att "förhindra" mig från att ta på henne, eller att strypa mig medan hon rider ursinnigt. Hon njuter väldigt av det så för mig är det en självklarhet att "låta" henne ta det hon vill ha, trots allt är jag ju själv väldigt hårdhänt med henne så rätt är väl rätt. För att hjälpa dig, fråga henne hur hon vill ta dig och låt henne helt själv få göra det hon vill.. Lås fast dig själv när hon inte märker och låt henne utnyttja situationen. Vill du undvika tafattheten så bind för dina ögon, det kan underlätta eftersom hon då inte behöver bry sig om hur hon "ser ut" under tiden (och du får förväntansfullt och lydigt vänta och känna som ska hända).

Tack det var ett bra svar! Blir lite mer på nu. Jag kan som sagt pröva att var ug men jag vill också själv vara det sedan. Fick för mig att man var antingen eller.
  • Anonym (mittliv)
    Anonym (ovan) skrev 2014-05-03 11:25:53 följande:
    Tack det var ett bra svar! Blir lite mer på nu. Jag kan som sagt pröva att var ug men jag vill också själv vara det sedan. Fick för mig att man var antingen eller.

Så kanske det är ibland men det blir ju helt upp till er som par, alla är ju olika.

Vi hamnar mer än sällan i något som nästan liknar en kamp om vem som är dominant av oss.. Hon stryper mig.. Jag stryper tillbaka.. Brottas i en sängkammarvals ;)

Lycka till och berätta gärna hur det gick. ;)
  • panicorion

Att dela på dominans kan vara väldigt givande och spännande men om man som jag är helt ny inom detta så kan det även vara svårt många gånger. Jag är en rätt framåt människa som är galen i sex och framför allt sex med min nuvarande man. ( inte vart så här "beroende" av sex tidigare) jag älskar att bli dominerad men ibland så är det min tur att knulla min man så som jag vill, från början var det svårt att slappna av då jag helt plötsligt blev blyg..

Men skulle inte vilja ha en hel ug. Roll utan behöver allt få möjligheten jag med.. Ska bara lära känna mig och mina önskemål lite mer..

Det bästa är att alltid diskutera innan för att se så det fungerar för båda, för min del så presenteras oftast en idé sen får jag fundera några dagar för att vänja mig vid tanken. Men det absolut viktigaste offra dig inte för att hon vill göra något utan var noga med att det är gemensamma beslut och önskemål.

Jisses nu blev det så där mycket dravel igen.. Jaja hoppas det kan vara lite nyttigt i alla denna röra :)

Svar på tråden Tjejen vill dominera mig