• Svar på tråden Vibrerande trosor?
  • Anonym (m)

    Förstår inte vitsen? men jag fattar inte tjusningen med vibrationer heller. Har aldrig tänkt på vibrationer. Tycker det är obehagligt. och varför ska man gå runt med vibrerande trosor?

  • Anonym (m)
    superf skrev 2014-04-28 17:18:39 följande:
    Har inte provat just dessa men en snabb googling på användare-recensioner så hittade jag tex vad den här tjejen tycker: www.themamasutra.net/2013/05/30/clu b-vibe-2-oh-keep-it-comin-love/

    @anonym (m) : obehagligt? Det är ju asskönt. Får du orgasm?
    Ja med min sambo eller på egen hand. Men inte av vibrationer. Har dock INGA problem att få orgasm. 
  • Anonym (Paret)

    Har inte just denna utan ett par trosor med vanlig vibrator med typ ett antal vibrationslägen. Det är en kul grej att ha på krogen eller på stan helt klart. Leksak för vuxna par helt enkelt. Kryddar till det hela och gör att vi båda blir mer sugna att bara ta en snabbis på toan eller gå hem för mer mys!

    Vi har denna:

    box2you.se/index.php&path=34&product_id=1644

    Men verkar även spännande att kunna köra till musik. Berätta gärna vad du tycker om du köper den..

  • Nova Ep

    OhMiBod Club Vibe 2.OH är väl en rolig grej men inte särskilt praktisk om man vill ha den på sig ute bland folk. Den låter en hel del så den skulle nog dra till sig väldigt mycket uppmärksamhet!

    Nova - Erotikparadiset.com

Svar på tråden Vibrerande trosor?