• skriva

EN ENDA sak som symboliserar DIG!

Nämn en enda sak som är en symbol för just DIG!

Något som inte skulle kunna tillhöra någon annan, och om du förlorade det skulle det förändra hela din personlighet och din syn på dig själv.

För mig är det håret och har alltid varit. Jag hade gyllene skruvlockar tills jag var fem och min mamma klippte mig i en "praktisk" frisyr när jag började lekis. Det var ett hårt slag även om jag var så liten. Jag minns hur jag hatade den frisyren.

Sen var håret vågigt och ljusbrunt tills jag kom i puberteten. Då blev det mellanbrunt och jättelockigt. Jag blev mobbad för håret i högstadiet, varför vet jag inte eftersom jag såg ut precis som dem som hade permanentat uppklippt hår. Detta förstärkte bara min kärlek och övertygelse vad gäller håret.

Jag älskar mitt hår och kommer aldrig att ha det kortare än till axlarna. Det är mitt finaste drag, förutom min underbara personlighet förstås!

• Svar på tråden EN ENDA sak som symboliserar DIG!
  • satsumas

intressant tråd, men svårt, ska tänka lite...återkommer

• oOoJOYoOo

Får nog säga mitt skratt på det! ....Hör ganska ofta komplimanger om mitt skratt...det hörs lite här och var och jag har lätt till skratt

En chef jag hade sa en gång att sen du började jobba här har saker och ting lättats upp...ditt skratt hörs lite här och var och gör en glad! Det var en fin komplinmang tycker jag

• Mumin

Det måste vara mitt tal. Jag pratar mycket (men som tur är säger mina vänner att jag även kan lyssna), skämtar mycket och är ganska snabb i käften. Det är nog mitt mest framträdande drag. Folk brukar säga att jag lättar upp stämningen.

Svar på tråden EN ENDA sak som symboliserar DIG!