• Pomea

    Autismgrupp på FB?

    Tjena, efterlyser bra grupper på facebook för föräldrar till barn som har autism. 

    eller nån bra tråd här på fl.

  • Svar på tråden Autismgrupp på FB?
  • malda1974

    Det finns flera bra grupper på fb bl.a. Fantastiska föräldrar och FF- för oss som har yngre barn (0-10 år). Det finns även en bra sluten grupp men då måste man va vän med någon som är med i gruppen för att kunna gå med. Här på fl finns det en autismtråd. :)

  • Mia70Mia

    Finns det inte någon vuxen tråd här eller så kan man ju starta en då.


    Jag har skapat denna nya blogg som en del av mitt nya liv. Jag är en kvinna/tjej som vet vad jag vill och strävar efter att få det. Jag kämpar varje dag varje timme för mina barn och för andras rättigheter. Jag försöker vara fördomsfri, men ingen människa är helt fördomsfri. 


    Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allt du gör kommer trefaldt igen!

    Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj ALLT för mig så ni vet *S*

    Visa presentation

    http://miamiamia.bloggplatsen.se

  • Skeld

    Föräldrajouren Autism på Facebook är bra där kan man ventilera alla möjliga åsikter om allt.

Svar på tråden Autismgrupp på FB?