Hur ska jag fråga min kusin om han är homosexuell?
Jag har starka misstankar om att min kusin - som jag tycker så fruktansvärt mycket om - är homosexuell. Jag var 9 år när han föddes och på många sätt var han som en lillebror i mina ögon. Älskar honom oerhört mycket.
Har som sagt en stark känsla av att det kanske är så att han är homosexuell - och jag vill få honom att erkänna det om så är fallet, för jag tror att han kämpar med att hålla det hemligt av rädsla för sin pappa, som är snäll men ganska konservativ när det gäller den biten. Resten av släkten tror jag inte hade brytt sig.
Ännu mindre jag. Har en annan kusin, fast på min pappas sida, som är öppet homosexuell. Hon kom ut först i 35-årsåldern och varken jag eller någon annan i släkten ser annorlunda på henne för det, liksom...
Jag hade inte brytt mig i vanliga fall och låtit honom komma ut när han känner för det, men det känns som att han kämpar oerhört med det här, och jag vill bara att han ska förstå att han har allas stöd, fast han själv kanske inte tror det.
Vet inte hur jag ska lägga fram det för honom. Jag tycker inte han är fjollig eller gör något "bögigt"... Jag har bara en jättestark vibb, så jag vill ju inte förolämpa honom.