Kan inte tycka om honom med hans ändrade utseende
Snälla inga påhopp, jag vet att jag är ytlig och störd men jag mår jättedåligt.
Jag träffade min kille för två år sen, då var han vältränad och snygg och vi var väldigt attraherade av varann. Nu har vi varit ihop i två år och han har lagt på sig 20 sambokilon, slutat träna, sluskat ner sig osv. Jag tycker fortfarande om honom och är attraherad av honom, medan hans förändrade livsstil gjort att han har problem med potensen, han orkar inte ha sex, han är inte intresserad av att gosa eller gå promenader hand i hand eller nåt längre. Jag har accepterat att vårt förhållande har förändrats, men vi har sex ibland osv. Jag tycker han är fin och rar ändå, och jag har egna intressen och saker att göra och behöver inte underhålla honom när han sitter hemma och latar sig.
MEN, saken är att han har skaffat skägg och jag älskar det. Han ser jättebra ut, han ser ut som en vuxen man (han är 24) och riktigt stilig. Att han har gått upp i vikt syns på magen, men jag bryr mig inte om det. Idag bestämde han sig dock för att raka sig! Han har haft skägg i ungefär ett år nu och när jag ser honom utan det så kräks jag nästan han ser ut som ett ollon! Hela hans utseende har förändrats, hans ansikte ser ut som en degig klump för att hans dubbelhakor syns så extremt mycket nu, hans mun är helt annorlunda, den är rätt liten och nu när skägget är borta ser den ut som en liten mask i hans stora ansikte osv. När han pussade mig imorse kändes det som att pussa en bulldeg.
Jag vet att jag är dum i huvudet och en dålig flickvän som inte tycker min sambo är supersexig oavsett hur han ser ut, men jag kan inte tycka han är fin längre! Jag försöker att inte visa det för honom, men jag känner bara avsmak när jag ser på honom. Den snygga sexiga killen/mannen jag var ihop med har över natten förvandlats till en stor bebisliknande groda. Det värsta är att han rakade sig för att se mer "proper" ut när han ska söka jobb, och han tänker vara rakad tills han hittat ett jobb! Han ser ut som en pung nu och jag tyckte han såg mycket mer mogen och seriös ut med skägg. Han hade inget stort talibanskägg heller, utan kortklippt vältrimmat skägg.
Vet inte vad jag vill egentligen, ska jag lägga in mig på psyk eller? Göra slut för att skona honom från mina konstigheter? Försöka tänka på de bra sakerna med honom istället (även om det känns som att alla de också försvann, jag bara irriterar mig på allt han gör nu pga hans utseende)?