• Anonym (Nyfiken)

Såg desa bilder, Är detta naturligt?? Frågor om underliv

Har en tjej som ser ut så här, måste bara fråga av intresse, det är inte hon, men bilderna är som kopior. Vet att nedersta bilden är hon fixad, men min tjej är inte fixad vad jag vet, utan har typ en muff som vars blygdläppar är som om du delar ett äpple på mitten och sedan sätter ihop igen.... Man ser knappt att de är delningsbara....

Jag undrar här:

börjar uppifrån: Det som bilden pekar på, den lilla utbuktning

bild 2: är det vanligt med såhär nästan obefintliga blygdläppar?

tredje bilden: Denna bilden ser  ut att sakna allt vad heter yttre blygdläppar, eller är det de som syns som är yttre blygdläpparna och när man särar på de så ser det ut som mitten bilden....

sista bilden ser man samma märkliga köttiga sak, "hålet" är längst upp till vänster, men undrar vad det är för någon utfyllnad svullnad??

• Svar på tråden Såg desa bilder, Är detta naturligt?? Frågor om underliv
  • Anonym (suckar)

Det som bilden pekar på är vanligt hudveck, helt normalt.

Bild två; ja det är vanligt.

Tredje bilden: kan vara en kvinna som är omskuren.....

Fjärde bilden: helt normalt även det.

• dukat
    Anonym (suckar) skrev 2014-04-29 20:17:05 följande:
    Det som bilden pekar på är vanligt hudveck, helt normalt.

Bild två; ja det är vanligt.

Tredje bilden: kan vara en kvinna som är omskuren.....

Fjärde bilden: helt normalt även det.
    Håller med
  • Anonym (Alla ser olika ut)

På bild 1 och 4 kan det även vara försvagade slidväggar som då ser ut som att det "täpper" till slidöppningen, de flyttar sig när där kommer något som ska in :p

Bild 2: normalt ja.

Bild 3: skulle nog också tippa på att det är en omskuren kvinna, tyvärr.

• Anonym (Nyfiken)

Nej, hon är inte omskuren, det vet jag, de sitter bara ihop så och när man särar på de så ser det ut som bild nummer ett, PYYYYTTE SMÅ läppar....

• Anonym (Normalt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-04-29 22:59:49 följande:
    Nej, hon är inte omskuren, det vet jag, de sitter bara ihop så och när man särar på de så ser det ut som bild nummer ett, PYYYYTTE SMÅ läppar....

Jag har nästan obefintliga inte blygdisar, det är 100% normalt. Alla kvinnor är formade på olika sätt där nere, en del har stora blygdisar som hänger ut massor och en del har pytte små och allt däremellan. Helt normalt.
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Normalt) skrev 2014-04-30 00:23:57 följande:
    Jag har nästan obefintliga inte blygdisar, det är 100% normalt. Alla kvinnor är formade på olika sätt där nere, en del har stora blygdisar som hänger ut massor och en del har pytte små och allt däremellan. Helt normalt.

Inre menar jag..
  • Anonym (Normalt)

Ser själv ut som både bild 2 och 3.. 3:an blir liksom 2:an när man "öppnar upp" de yttre blygdläpparna

• Anonym (detta?)

Så sista bilden (delvis första) är inte någon typ uppsvullnad, sjukdom, missbildning eller liknande?, som sitter typ i vägen för penetration? Om man kollar på denna bilden: nedan, så känns det lite som att det är typ samma, FAST i denna bilden så är det ju givetvis betydligt mer påtydligt, men den kanske såg ut som den andra gjorde innan den blev som den är nu? För på denna här så kan man väl inte ha sex?

• Anonym (??)

Önskar också svar från kunnig

• Anonym (Tjej 29)

Det ser normalt ut (dock inte den sista bilden den är ju uppenbart sjuk) det finns liksom slemhinna när man särar på blygdläpparna, det är inte bara ett hål där inne... Om en kvinna ligger på rygg och man tittar på hennes underliv och särar på blygdläpparna är klitoris högst upp, sedan urinrörsmynningen, sedan lite slemhinna innan ingången till slidan syns.

• Anonym (Kunnig)

Den sista bilden är säkert ett framfall av antingen urinblåsan eller livmodern, men jag skulle tippa på att det är livmodern isf. Alltså nej, inte normalt.

• dukat
    Anonym (Kunnig) skrev 2014-05-01 13:22:04 följande:
    Den sista bilden är säkert ett framfall av antingen urinblåsan eller livmodern, men jag skulle tippa på att det är livmodern isf. Alltså nej, inte normalt.
    Nej det är urinblåsan  ett sk cystocele
Svar på tråden Såg desa bilder, Är detta naturligt?? Frågor om underliv