• Anonym (Ledsen!)

Fler än jag som håller på att "lappa" ihop förhållandet och som vill prata lite anonymt om det??

Jag lever med en kille, vi har en dotter tillsammans och jag är gravid igen (ska ha till sommaren).
    Just nu är allt skit och vi bårkar om allt- men vi älskar varandra, kan bara inte leva med varann...

Fler som har det kämpigt, hur gör ni för att få det bättre???

• Svar på tråden Fler än jag som håller på att "lappa" ihop förhållandet och som vill prata lite anonymt om det??
  • Anonym (Emma)

Här har du en till. Jag skriver gärna men har en liten i knät just nu och ber om att få återkomma...

• Anonym (Ledsen!)

Hej Emma- ja gärna

• Anonym (Emma)

Är verkligen också i stort behov av att få prata med någon som är i samma sits. Tröstekramar så länge!
    /Emma

• Anonym (Ledsen!)

Jättebra, jag vill typ inte berätta för folk i min omgivning så jag drar lasset helt själv så jag pratar jättegärna med någon

• Anonym (fia)

jag e i precis samma sits har en dotter tillsammans och väntar barn nr2 till sommaren. vi bråkar ofta och väldigt hetsigt . men precis när jag verkligen bestämt mig för att det går bara inte längre så blir det lite bättre ett tag , jag känner mig shizofren ibland!! vet verkligen inte vad jag vill mer än att jag vill att det skall vara bra hela tiden.

våran dotter lider verkligen av våra gräl då hon e stor nog att förstå vad som pågår hon har ofta hört och sett oss bråka och det har jag jätteångest över men hon har också sett oss vara väldigt kära mot varandra ..

allt e upp och ner vad skall man göra?

• Anonym (Ledsen!)

Jag vet inte...!!!
    Det känns som att allt som går att säga redan har sagts, och att allt är uttjatat och utnött

• Anonym

en till som vet hur det är...men vi har redan 2 barn å vi älskar varann,men känns som om vi inte kan leva tillsammans...

• lightswillguideyouhome

här vill jag vara med. men jag vill inte vara anonym.

• Anonym (Ledsen!)

Men hur ska man göra då??
    Hur kan man komma in på rätt spår igen- där man var en gång???
    Allt är bara jobbigt nu

• Anonym (lilla jag)

berättar inte för min omgivning..utan dom kommer nog få en liten chock om det tar slut mellan oss...

Svar på tråden Fler än jag som håller på att "lappa" ihop förhållandet och som vill prata lite anonymt om det??