Det som inte fick hända hände
Allt började för ett år sen jag och min man fick ett fint plus vi skulle bli 5 i familjen vi var så glada. I v 10 fick jag en blödning var ivrig och ville in och kolla på en gång. Fick en tid hos en privat klinik och där var det en hinnsäck men var tom och ca en v efter så fick jag hjälp medicinskt. Världen rasade och det tog fyra månader innan vi blev gravida igen och lika glada blev vi igen. Men i v 7 fick jag åter en blödning och de kollade med vul och de var ett mf på g ännu en gång rasade allt och vi blev jätte ledsna. Men jag ville mer en gärna ha ett till barn så vi blev gravida igen nu gick jag till v 8 och vi fick ett till mf. Vi fick hjälp och det tog massor av blodprover och Gyn undersökning och ett kromosom prov på min man. Allt visade inga fel. Förra veckan fick vi ytterligare ett plus efter två månader av försök. Vi var ju överlyckliga och gick på vul i dag och där visade sig att jag fått utomhavandeskap och ev blod i buken som låter farligt. Fick ta nya blod prover och ska ditt på måndag Gyn läkaren var säkert stressad men när man går igenom de här så många gånger så kan man ju sitta ner och lyssna lite iallafall men fick bara ja det var ju tråkigt du får en tid nästa v så av bm hej då. Vad händer sen kaggar läst att de opererar och kan operara bort äggledarn kommer jag inte få ett tredje barn nu ? Nån som varit i samma sitts ? Som jag ? Och lyckats ?