Marijuanamannen
Om du skulle upptäcka att din man och din mamma rökte marijuana tillsammans ute på balkongen medan din man satt i din mammas knän och emellanåt hånglade dem under rökturen...vad skulle du göra?
Om du skulle upptäcka att din man och din mamma rökte marijuana tillsammans ute på balkongen medan din man satt i din mammas knän och emellanåt hånglade dem under rökturen...vad skulle du göra?
Först skulle jag fråga varför de rökte mariujana istället för crystal meth och sedan låsa ut dem på balkongen...
Det är mycket kyligare. Jag lovar...
Skulle dom injicera lsd i ögat skulle jag godta den ursäkten.
I och med det inte fungerar så har din man fullt medvetet hånglat upp din mor, eller så har ni trekant eller, jag vet inte, skulle ha djävulsk svårt att förlåta nån av dom.
Skulle dom injicera lsd i ögat skulle jag godta den ursäkten.
I och med det inte fungerar så har din man fullt medvetet hånglat upp din mor, eller så har ni trekant eller, jag vet inte, skulle ha djävulsk svårt att förlåta nån av dom.
Jag skulle ifrågasätta om det kanske var så att jag var den som var påtänd istället och hallucinerade.
Skulle självklart ringa brandkåren. Omgivningen är ju de facto både tänd och påtänd.