• Anonym (Fråga)

Marijuanamannen

Om du skulle upptäcka att din man och din mamma rökte marijuana tillsammans ute på balkongen medan din man satt i din mammas knän och emellanåt hånglade dem under rökturen...vad skulle du göra?

• Svar på tråden Marijuanamannen
  • Smäckär

Först skulle jag fråga varför de rökte mariujana istället för crystal meth och sedan låsa ut dem på balkongen...

• Anonym (Fråga)
    Smäckär skrev 2014-04-30 19:21:42 följande:
    Först skulle jag fråga varför de rökte mariujana istället för crystal meth och sedan låsa ut dem på balkongen...

Skulle du skiljas ? Eller skulle du godta hans ursäkt att han trodde det va dog han hånglade med ?
  • Smäckär
    Anonym (Fråga) skrev 2014-04-30 19:22:53 följande:

Skulle du skiljas ? Eller skulle du godta hans ursäkt att han trodde det va dog han hånglade med ?
    Nej, jag hade snott morsans bilnyckel och kört till haparanda.
  • Smäckär

Det är mycket kyligare. Jag lovar...

• Anonym (--)

Skulle dom injicera lsd i ögat skulle jag godta den ursäkten.

I och med det inte fungerar så har din man fullt medvetet hånglat upp din mor, eller så har ni trekant eller, jag vet inte, skulle ha djävulsk svårt att förlåta nån av dom.

• Smäckär
    Anonym (--) skrev 2014-04-30 19:33:42 följande:

Skulle dom injicera lsd i ögat skulle jag godta den ursäkten.

I och med det inte fungerar så har din man fullt medvetet hånglat upp din mor, eller så har ni trekant eller, jag vet inte, skulle ha djävulsk svårt att förlåta nån av dom.

Åk till Haparanda, av ren ilska, så känns det bättre efteråt. Jag lovar!
  • Putte

Jag skulle ifrågasätta om det kanske var så att jag var den som var påtänd istället och hallucinerade.

• WhiskeyRiver

Skulle självklart ringa brandkåren. Omgivningen är ju de facto både tänd och påtänd.

I'll never smoke weed with Willie again
  • Putte
    WhiskeyRiver skrev 2014-05-01 00:13:16 följande:
    Skulle självklart ringa brandkåren. Omgivningen är ju de facto både tänd och påtänd.
    Vad är det för likhet mellan en gravid kvinna och ett nerbrunnet hus?
    Jo, båda har råkat ut för begreppet för sen utryckning.Skrattande
Svar på tråden Marijuanamannen