• Anonym (undrar)

Får inga likes på Instagram-why?

Som rubriken lyder... Trots att jag hashtaggar bilderna så får jag inte en enda gilla (förutom av dom som är mina följare)! Jag har kollat inställningarna...dom är offentliga. Har även bättrat mig på att gilla och kommentera andras okända bilder för att visa att jag finns..
    Vad gör jag för fel??

• Svar på tråden Får inga likes på Instagram-why?
  • oliversykes

Varför i hela helvetet är det så jävla viktigt att få likes från random människor enligt dig?

• Anonym (undrar)

Ingen som vet?

• listo

Varför väljer du själv att gilla vissa bilder men inte andra?

• Limaliie

Denna eviga bekräftelse på sociala medier....

• Anonym (Haha)

Gud vilket tragiskt problem, du kanske borde skaffa dig ett liv istället för att hänga upp dig på varför folk inte gillar ointressant material...

Vem fan bryr sig om några patetiska likes eller thumbs up?

• Anonym (undrar)

Nu önskar jag ett svar från någon som kan. INTE en massa elaka och onödiga kommentarer! !!!

• Alienna

Om inställningarna är korrekta så betyder det helt enkelt att det inte är någon som vill "gilla". Enkelt och uppenbart svar.

• Anonym (fri)

Jag har inte instagram, facebook, twitter, telegram etc, men vet att det finns folk som gillar mig ändå.  Skrattande

• Flisan79

Vad är det för bilder du lägger upp?

När du lagt upp en bild och trycker på någon av de hashtags som du själv skrivit, ser du din bild då bland de andra med samma hashtag?

• listo
    Anonym (undrar) skrev 2014-05-01 11:04:12 följande:

Nu önskar jag ett svar från någon som kan. INTE en massa elaka och onödiga kommentarer! !!!

Min fråga är inte en elak kommentar. Hur väljer du själv vilka bilder du gillar?
Svar på tråden Får inga likes på Instagram-why?