• Lerumsmamma

hjälp! vad ska Axels lillebror heta!?

Gillar namn med C-stavning som ni märker, K går totalt bort! Min sambo heter Christopher :)

syskon i september
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hjälp! vad ska Axels lillebror heta!?
  • Lerumsmamma

Oj vad jämt än så länge! :) blev inte mkt klokare på vilket av namnen vi ska välja direkt..

• IsDimma

Jacob...

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
  • fluu

Väldigt svårt! Jag tycker bra om båda namnen och båda passar fint. Men jag röstar på Eric eftersom jag personligen tycker mer om det. Nordiskt med nordiskt blir ju fint också :)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Alva3

Eric- båda har fyra bokstäver och sen matchar dem namnen bäst ihop

William 2006-12-27~ Maximilian 2010-11-30~ Valentin 2014-03-04
  • Lerumsmamma

Sambon gillar Eric bäst i nuläget och det känns som det aldrig blir omodernt och passar till efternamnet dessutom :)

• Orcha

Bob?

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Gredelina

Eric, gillar inte JacoB, med b på slutet.

• fluu
    Lerumsmamma skrev 2014-05-02 20:42:12 följande:
    Sambon gillar Eric bäst i nuläget och det känns som det aldrig blir omodernt och passar till efternamnet dessutom :)
    Ett namn som har varit stadigt poppis i minst 1000 år är inte fy skam nej.
  • Abbe83

Röstade på Eric, både Axel och Eric finns på min lista med favoritnamn till framtida barn. 

• Liljan77

Jacob heter min guldklimp så det röstade jag på.
    Det är inte så vanligt.
    Min son var den enda i hela vårt landskap som fick det namnet det året han föddes. Skrattande

• Lerumsmamma
    Abbe83 skrev 2014-05-02 21:14:07 följande:

Röstade på Eric, både Axel och Eric finns på min lista med favoritnamn till framtida barn. 

????????
  • Lerumsmamma
    Lerumsmamma skrev 2014-05-02 22:59:09 följande:
    ????????
    Skit-mobil! Skulle va en smily och en tumne upp men blev tydligen frågetecken när man skickat det :(
  • Lerumsmamma

Ja nu tror jag vi bestämt oss för en liten Eric :) hoppas han passar till det namnet även när vi ser honom i verkligheten :)

• fluu
    Lerumsmamma skrev 2014-05-03 15:05:22 följande:
    Ja nu tror jag vi bestämt oss för en liten Eric :) hoppas han passar till det namnet även när vi ser honom i verkligheten :)
  • trolliz

Jacob är fint men har aldrig vågat uttala det. Låter som folk säger Jakop jämt men så vips är det b-ljud eller båda två, läskigt namn!

Så tog Eric det är klassiskt och fint oftast!

Svar på tråden hjälp! vad ska Axels lillebror heta!?