hjälp! vad ska Axels lillebror heta!?
Gillar namn med C-stavning som ni märker, K går totalt bort! Min sambo heter Christopher :)
Gillar namn med C-stavning som ni märker, K går totalt bort! Min sambo heter Christopher :)
Oj vad jämt än så länge! :) blev inte mkt klokare på vilket av namnen vi ska välja direkt..
Jag röstade på Jacob, men egentligen tycker jag att Tom hade passat bättre. Axel och Tom.
Eric :) men Jacob är också fint!
Jacob...
Väldigt svårt! Jag tycker bra om båda namnen och båda passar fint. Men jag röstar på Eric eftersom jag personligen tycker mer om det. Nordiskt med nordiskt blir ju fint också :)
Röstade på Jacob.
Eric- båda har fyra bokstäver och sen matchar dem namnen bäst ihop
Sambon gillar Eric bäst i nuläget och det känns som det aldrig blir omodernt och passar till efternamnet dessutom :)
Bob?
Eric, gillar inte JacoB, med b på slutet.
Röstade på Eric, både Axel och Eric finns på min lista med favoritnamn till framtida barn.
Jacob heter min guldklimp så det röstade jag på.
Det är inte så vanligt.
Min son var den enda i hela vårt landskap som fick det namnet det året han föddes.
Eric, passar bäst med Axel:)!
Röstade på Eric, både Axel och Eric finns på min lista med favoritnamn till framtida barn.
Ja nu tror jag vi bestämt oss för en liten Eric :) hoppas han passar till det namnet även när vi ser honom i verkligheten :)
Jacob är fint men har aldrig vågat uttala det. Låter som folk säger Jakop jämt men så vips är det b-ljud eller båda två, läskigt namn!
Så tog Eric det är klassiskt och fint oftast!