• catherinehedler

Använder du secondhandkläder?

Hej!

Jag går på Chalmers och gör en studie om barnklädesanvändning. Jag undersöker intresse och behov för ett klädesbibliotek/klädesbytarpool för barnkläder och skulle verkligen uppskatta om Du tog dig tid att svara på en väldigt kort enkät som tar max 2min.

Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-02 12:25
    Här är länken till enkäten:
    docs.google.com/forms/d/1nBfL3i9yxE4ov_fhcLhZqwBkKAIQhNxkXL60oYm6biQ/viewform

• Svar på tråden Använder du secondhandkläder?
  • alynda

Har svarat på enkäten, men skulle gärna höra lite om hur en sådan pool är tänkt att funka? Gillar iden mycket!

• fluu
    alynda skrev 2014-05-02 15:16:17 följande:
    Har svarat på enkäten, men skulle gärna höra lite om hur en sådan pool är tänkt att funka? Gillar iden mycket!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Tjugoåtta

Jag förstår inte alls vad du/ni menar, faktiskt. Det hade varit bra med en liten förklaring.

• Tjugoåtta
    Tjugoåtta skrev 2014-05-09 18:56:57 följande:
    Jag förstår inte alls vad du/ni menar, faktiskt. Det hade varit bra med en liten förklaring.
    Oops, kanske borde läst trådstarten Skäms
  • Stugmamman

Jag tror ärligt talat inte på ett klädesbibliotek för barnkläder om du menar att man skulle låna och sedan lämna tillbaka dem. Det är stor risk för att barnkläder antingen slits eller blir fläckiga. Jag tror att modellen passar bättre för vuxenkläder.

Svar på tråden Använder du secondhandkläder?