• sakii

Ensam tjej söker vänner Visby/Gotland

Hej,

Är en 26 årig tjej som haft de tufft i livet socialt. Fick aldrig några vänner i skolan och detta är något som hänger kvar.

Som vuxen är det knepigt att komma in i en ny social cirkel. Jag har försökt det ena, de andra och de tredje att slå igenom.

Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra längre. Att sitta och få ångest varje helg när man är en söt och social tjej är hemskt för själen.

Nu är Gotland lite speciellt då jag misstänker många gärna gömmer sig. Men finns det några andra ensamma själar där ute så skriv gärna eller om någon har någon solskens historia hur man kommer ur en ensamhetsens hörna.

• Svar på tråden Ensam tjej söker vänner Visby/Gotland
  • Anonym (Öbo)

Varför tror du att folk gömmer sig på Gotland?

• Gregorio

Hej!! Min svenska är inte bra men vi kan prata om du vill. Jag är halv svensk/ spansk. Jag bor åckso ensam Och vill gärna här nysa vänner.m.v.h.

• Jamal4710

Hej, jag har samma sak som dig,vill du träffas mig i stan så snap mig på jamal-almohamma

• Aldar123

Hej!

Finns du kvar på Gotland?

Vi är ett par som är mycket öppna för nya saker,vill vi gärna ha me dig lite kontakt :)

• Anonym (Hdh)
    Aldar123 skrev 2018-01-18 09:58:39 följande:

Hej!

Finns du kvar på Gotland?

Vi är ett par som är mycket öppna för nya saker,vill vi gärna ha me dig lite kontakt :)

• Rädddareninöden

Hej
    Såg ditt inlägg ikväll och det är ju länge sedan du lade in det så allt kanske ahr fixt sig för dig, men jag chansar på att skriva till dig ändå. Jag är en ganska ensam man i Visby som inte har några vänner alls. har förlorat 2 barn och min mamma i en sjukdom och nu ör pappa på väg att lämna jordelivet.
    Jag undrar fortfarande om du är intresserad av att lära känna en trevlig kille/man att snacka med visa chatt eller mobil till att börja med. Tyvärr är jag Oldman som jag brukar säga, är 55 år, men känner mig som 30 år.

Hoppas du hör av dig. 
    Ha det fint.  Rädddareninöden.

Svar på tråden Ensam tjej söker vänner Visby/Gotland