stjärnan skrev 2014-05-03 00:04:15 följande:
Jag gör själva ivf i sverige på mig och äggplocket i cypern. Och kvinnan som vill bära* blir de insättning på samtidigt då med. Sen vill vi vara delaktiga i allt med graviditen och förlossning blir som vanligt man går på mvc o så. Sen säger kvinnan av sig vårdnaden efter förlossningen och adopterar bort barnet till de paret. Så funkar de :)
Så man måste själv betala för att ta sig till Cypern eller gör ni det? Sen vill man såklart ha ersättning eftersom man bär barnet åt er.
Många kvinnor vill knappt att deras män tittar på dom när dom föder, menar du att både du och din man ska vara med under förlossningen?
Eftersom det fortfarande är olagligt i Sverige, så måste även förlossningen ske utomlands... hur ser mina vårdgarantier ut då? Eftersom det aldrig kommer kunna ske när i Sverige, såvida vi alla 3 inte ska riskera fängelse.
Och eftersom jag är Svensk, så kommer ju barnet bli det, och det är inte lagligt att adoptera bort ett svenskt barn på detta sätt.. så hur löser man det?
Eller ska jag helt plötsligt få missfall, dödfött barn (på papper) medans ni får ett barn bara sådär från ingenstans?
Så hur går det till rent praktiskt egentligen?