• Sosan72

Tips på fin camping, Höga Kusten

Vi har tänkt dra i väg med husvagnen i mitten av juni. Har hört att det ska vara så fint i trakterna kring Höga Kusten och känner för att testa lite campingliv där nere. Men var ska man bo då? Har du något bra tips åt oss? Skrattande

Vi kommer att stanna över midsommarhelgen också så tips på firande i närheten välkomnas det med.

• Svar på tråden Tips på fin camping, Höga Kusten
  • Mentos89

Norrfällsvikens camping! Jättefint + att det är riktigt midsommarfirande där :)

• Sosan72

Det verkar ju vara en riktigt trevlig camping! Om du minns, vet du vilka platsnummer som är de bästa? Vi är två vuxna bara som gillar att bo rätt "centralt" men ändå med fint läge. Det var lite dåliga kartor vi hittade över själva campingen och dess platser. De sa inte så mycket m a o.

• Sosan72

Verkade ju också fint! Tack!

• Mentos89

Oj jadu jag har ju aldrig bott på campingen, jag är född och uppvuxen där ????men tror faktiskt att de flesta platser är fina och ligger mysigt till ????

• Erkki

Vill man uppleva själva HögaKusten är Norrfällsviken definitivt bäst. Fint läge mitt i. Glöm inte Ulvön (dock utan husvagn) jättefint därute.

• Sosan72
    Erkki skrev 2014-05-05 10:29:56 följande:
    Vill man uppleva själva HögaKusten är Norrfällsviken definitivt bäst. Fint läge mitt i. Glöm inte Ulvön (dock utan husvagn) jättefint därute.

Jo, det blir nog den campingen denna gången! Verkar så trevligt. Fast de andra ställena såg ju bra ut de med, fast de får vi besöka någon annan gång.

Men tack för alla tips i alla fulla fall! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Tips på fin camping, Höga Kusten