• Thejen

BDSM-leksaker

Hej, jag undrar om någon kan rekommendera en bra e-shop med BDSM-leksaker. Bojor, piskor rep mm.
    Jag är inte intresserad av nåt billigt skit som inte håller får ändamålet.
    Är less på bojor som kröker sig o korsetter i kass material som går sönder efter första användningen.
    Någon som kan ge mig nåt tips. Har provat BDSM-shoppen, lustjakt o de andra vanligaste företagen. Men deras sortiment är för "billigt" o går bara sönder. Jag o min man vill ha riktiga grejer ????

• Svar på tråden BDSM-leksaker
  • panicorion

Köpte läderhandbojor med tillhörande halsband som man fäster handbojorna i .. köpte dessa på vuxen.se och är väldigt nöjd med dessa,,

• Thejen

Chamberoflove verkar ha vad vi söker ????????

Vuxen.se har på tok för klena produkter men tack iaf.

Ska kolla läderverkstan oxå.

Tusen tack ????

If you're talking behind my back you're in a good position to KISS MY ASS!!!
  • Thejen

Vette faan varför det blev en massa ??? i mitt svar ???

• Anonym (hårda tag)

Kink.com har en sida där de säljer "riktiga/rejäla" saker. extremerestraints har jag för mig. skickas från californien så frakten är en aning dyr menmen, bra grejjer iaf :)

• uddakvinna
    Thejen skrev 2014-05-03 15:18:25 följande:
    Hej, jag undrar om någon kan rekommendera en bra e-shop med BDSM-leksaker. Bojor, piskor rep mm. Jag är inte intresserad av nåt billigt skit som inte håller får ändamålet. Är less på bojor som kröker sig o korsetter i kass material som går sönder efter första användningen. Någon som kan ge mig nåt tips. Har provat BDSM-shoppen, lustjakt o de andra vanligaste företagen. Men deras sortiment är för "billigt" o går bara sönder. Jag o min man vill ha riktiga grejer ????
    www.bdsmshop.com

Svar på tråden BDSM-leksaker