Pojknamn
Vilket nämn är finast Henry, Max, Julius eller Willem
Vilket nämn är finast Henry, Max, Julius eller Willem
Henry ska troligtvis våran pojk heta, står mellan Henry, Wilhelm och Vilmer.
Men är ganska säker på att Henry kommer vinna, tycker det är så fint så jag röstar så klart på det
Willem
Tjusiga namn!
Henry - Ack så vackert och gångbart! Men sött och mjukt, i mitt tycke är det något negativt. Smeknamsfritt tror jag. Tänker på den åttonde.
Max - Visserligen hårt ljud, men ändå mjukt och barnsligt på något vid. Enkelt och gångbart namn. Tänker tyvärr på "Max & Ruby" nuförtiden.
Julius - Älskar! Sött, men manligt. Vackert och gångbart. Julle okej smeknamn. Lite egensinnigt, men enkelt och rent namn. Tänker på Caesar.
Willem - Gillar mycket! Mer karaktärsnamn än Vilhelm som känns lite platt. Gångbart, vackert, manligt. Dock stor risk för Wille som smeknamn, det skulle skrämma mig.
1. Julius
2. Willem
3. Henry
4. Max
Henry!
Tack för alla tipps, Willem är holländska varianten på Vilhelm. Är också lite rädd för Wille som smeknamn dock. Julius är mitt favvonamn men drar mig just eftersom jag tror att tom jag kommer att förkorta det Julle..
Röstar för Henry.
Willem! Gillar även Wilmer, Wilhelm, William, Wille. Dessa namn ser fina ut i skrift och låter dessutom extremt vackert när man uttalar de. :)
Henry - fint men lite tråkigt på något vis
Max - älskar det namnet skulle lätt ge mitt barn om jag inte känt så många och snabbmatskedjan
Julius - ja, snälla! Är så trött på alla Julian, vill ha Julius nu, har vart helt tokig i namnet senaste tiden!
Willem - aldrig sett stavningen förr och vet inte hur jag ska uttala det riktigt...
Max och Julius klara favoriter!!!