Brukar du kolla igenom din partners mobil?
Svarar du i dennes mobil om denne inte är i närheten?
Svarar du i dennes mobil om denne inte är i närheten?
Svarar ja det gör jag/vi men kollar inte igenom...
Vi har inget att dölja för varandra men jag skulle aldrig sjunka så lågt att jag började kolla i mobilen...
Aldrig nånsin kollat igenom nåns mobil.
Svarade i ex-mannens mobil nån gång ibland om han bad mig men det är allt.
Nej skulle aldrig kolla igenom hans mobil, svarar däremot ibland om det är någon gemensam vän till oss
Nej, det gör jag inte. Det är hans telefon och jag har ingen rätt att rota i den, inget behov heller.
Jag ogillar att svara i andras telefoner, så nej, inte om det inte är svärmor eller någonting som ringer och han råkar vara på toa eller liknande.
Förr i tiden så har jag gjort det, var så nojig att han skulle va otrogen, kollade allt jag kunde, höll typ på och bli knäpp. Sen gjorde vi slut nått år. Och när d blev vi igen så lovade jag mig själv att inte bli sån igen, det har jag hållt och mår fan så mkt bättre då. Vill nån va otrogen så är dom det, oavsett om man kollar dom el inte, så lika bra att försöka lita på varandra[
quote=73150896][quote-nick]Anonym (mobil^^) skrev 2014-05-04 00:34:55 följande:[/quote-nick]Brukar du kolla igenom din partners mobil?
Svarar du i dennes mobil om denne inte är i närheten?[/quote]
Inte så att jag tar den och frenetiskt börjar bläddra igenom allt han har men vi har likadana mobiler, med ungefär samma appar.
Ibland har jag inte min telefon liggandes i närheten och kan därför ta mannens telefon för att surfa, kolla fejjan, titta in på FL och så. Och på så sätt händer det att jag ser vad han surfat på senast, vilka trådar han skriver i på FL och sånt.
Sms och mail på hans telefon har jag inget större intresse av.
Han gör likadant med min telefon om han inte har sin mobil i närheten.
Varandras Facebookskonton är vi ofta inne på då vi har varandras lösenord :)
Vi har inget att dölja för varandra och jag skulle inte få panik för att han skulle hitta nåt olämpligt om han skulle roffa åt sig mig mobil
Nej, däremot kan han ibland be om hjälp med inställningar och så (ja, han arbetar med avancerad teknik men det är jag och tonåringen som sköter hemelektroniken hemma) och ibland svarar jag på hans mobil och han på min.
Ingen av oss har något att dölja, men ingen av oss har något behov eller känner någon nytta av att bläddra igenom varandras mobiler.
Ja det gör jag. Inte snokar men ringer hans telefon eller om han får ett sms så svarar jag/ alternativt läser smset och söker upp maken för att berätta vad som stod, är det något jag vet svaret på så skickar jag tillbaka ett sms.
Nej, jag varken läser sms eller svarar om det ringer. Han ser ju om det har ringt, samt vem som har ringt. Då kan han ju själv avgöra att ringa tillbaka till den personen, eller vänta på att personen ringer igen (det är så man avgör "viktighetsgraden" i ett telefonsamtal). ;) Oftast pratar ju folk in på svararn, eller skickar ett sms om de inte når fram. Han kollar för övrigt inte min telefon heller.
Ja, både mobil, mail och facebook fast bara för att han var otrogen mot mig. Så har hans tillåtelse:)