• Anghammarad

Är du en morgon- eller kvällsduschare?

Själv har jag gått från att vara en morgonduschare till att inte kunna gå och lägga mig oduschad.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du en morgon- eller kvällsduschare?
  • IsDimma

Jag duschar aldrig på mornarna. Eftermiddagar eller kvällar blir det här.

• La Lola

Avskyr att duscha på morronen!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Shorona

Duschar innan läggdags. Däremot tvättar jag mig alltid under armarna varje morgon. Har jag däremot svettats under natten tar jag en morgondusch.

• Stårschan

Vänder mig emot att dusch skulle vara någon sorts njutningsmedel. Att blöta ner sig är ett nödvändigt ont, och den plågan tar jag helst på kvällen.

• La Lola
    Stårschan skrev 2014-05-05 09:05:45 följande:
    Vänder mig emot att dusch skulle vara någon sorts njutningsmedel. Att blöta ner sig är ett nödvändigt ont, och den plågan tar jag helst på kvällen.
    Hehe exakt!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Ema86

kvällen. för sällan det finns tid på morgonen.

lite annorlunda nu när man är ledig dock.

• Radhuspinglan

Jag går mot strömmen här då da... - Jag kommer inte igång om mornarna, om jag inte får min dusch. Så jag är en morgonduschare, helt klart! Kan även duscha andra tider på dygnet, vid behov. Fast morgonduschen är helig! ;)

• sextiotalist

På kvällen, vill helst krypa ner i mina sovkläder och varva ner efter duschen.

• DenNamnbitne

Det är väldigt olika. Jag duschar när jag känner för det och det kan bli morgon, kväll eller efter löprundan.

• Kofot

Jag duschar när jag behöver. Gillar mest att duscha kvällstid men duschar ibland även på morgonen.

Svar på tråden Är du en morgon- eller kvällsduschare?