• Tésan

    Igår fick jag en ängel

    Idag blir det förlossning.
    Inte lika glädjefylld som andra.
    Hur ska man orka gå igenom detta? Hur ska man orka gå vidare?
    Hjälp mig :'(

    " Jag är ledsen, men det verkar som att ditt foster har dött"

    Dessa ord ekar i huvudet.


    puss & kram
  • Svar på tråden Igår fick jag en ängel
  • Plopps80

    Beklagar. Kan inte föreställa mig vad du går igenom. Vet du vad som orsakat att ditt barn har avlidit? Vilken vecka är du i? Styrkekram

  • Hmpf

    Usch, vilken mardröm. Beklagar så innerligt. Man säger att man kan föreställa sig hur det känns men det tror jag inte att man kan. Jag ska tänka på dig idag. Hjärta

  • Aimee68

    Åh, beklagar djupt! Styrkekramar! ❤️❤️


    Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • iknasi

    Jag beklagar verkligen , kan inte föreställa mig vad du går igenom just nu. Styrkekramar

  • Gina002

    Usch fy !! Värsta som kan hända ! Lider med dig ! Hoppas allt går bra under själva förlossningen! Ts vilken Vecka vart du i ? Beklagar verkligen :(

  • MrsP79

    Jag är jätteledsen för din skull! Ta en minut i taget, sen en timme i taget och en dag, många kramar till dig!

  • Tésan

    Gabriel föddes i går kl 14:45

    Endast i v 19

    Han valde en bättre plats än ett liv på jorden.

    Jag är så ledsen. Vila i frid min älskling

    Vi saknar dig.


    puss & kram
  • Hmpf
    Tésan skrev 2014-05-07 11:15:30 följande:
    Gabriel föddes i går kl 14:45
    Endast i v 19
    Han valde en bättre plats än ett liv på jorden.
    Jag är så ledsen. Vila i frid min älskling smile4.gif
    Vi saknar dig.
    Tänker på dig Hjärta
  • LadyDiana
    Tésan skrev 2014-05-06 07:04:44 följande:
    Idag blir det förlossning. Inte lika glädjefylld som andra. Hur ska man orka gå igenom detta? Hur ska man orka gå vidare? Hjälp mig :'( " Jag är ledsen, men det verkar som att ditt foster har dött" Dessa ord ekar i huvudet.

    Jag är så ledsen för din skull! Förlorade vår son Villiam i söndags i vecka 21. Mitt livs värsta dag, känns som att jag aldrig kommer bli lycklig igen. Finner ingen ork..  
  • Mollith

    Beklagar verkligen :( Jag förlorade min son i v36 -10, jag kände precis som du. Hur orkar man? Men med överlevnadsinstinkten och den inre styrkan som kommer fram så gör man bara det, på något vis. Idag har jag två fina döttrar (1 & 3 år) ??

    Ger dig en massa styrkekramar ??

Svar på tråden Igår fick jag en ängel